eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-27 16:34:59
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Pawel G." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:mcq06n$ppm$...@n...supermedia.pl...
    W odpowiedzi na maila od Marek z dnia: 2015-02-27 08:14:
    > On Fri, 27 Feb 2015 07:32:26 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:
    >>> Tak? A to przeczytaj to:
    >>> http://www.wykop.pl/artykul/2294820/nowe-metody-wyci
    agania-kasy-za-uslugi-premium/
    >>>
    >> To już blisko wprowadzenia akceptacji usługi przez brak sprzeciwu.
    >> Bo
    >> dlaczego nie..To będzie dopiero szał. Będzie wysłany sms, że
    >> "usługa została aktywowana, Jeśli się nie zgadzasz możesz ja
    >> wyłączyć
    >> wysyłając sms na nr....". Przynajmniej skończą się żenujące
    >> podchody
    >> typu "lokalizacja telefonu" :).

    >Przecież tak już było. Za czasów Ery, jakieś "granie na
    >czekanie"(?)(5PLN miesięcznie z automatu, wobec braku sprzeciwu) czy

    Koledze chodzi chyba o to ze to otwiera furtke do wlaczania uslug w
    ogole bez inicjatywy klienta.
    Ktos emailem przysle "Dzien dobry Szanowny Kliencie, zostales wlasnie
    zapisany do serwisu horoskopowego, bedziesz otrzymywal co tydzien
    horoskop w cenie 2.50+vat. Mozesz w kazdej chwili zakonczyc umowe
    wysylajac odpowiedz o tresci ...." ... a za rok zestawienie
    niezaplaconych faktur i straszenie windykatorem.

    Co by zlego nie mowic o Erze i Tmobile - tam jednak inicjatywa
    wychodzila od klienta, cos musial zrobic, taryfe zmienic itp.

    Ale spoko, UOKiK i UE tego nie przepusci.

    Bo tak ogolnie to akceptacja przez brak sprzeciwu jest znana i
    powszechnie stosowana, w telefonach moze rzadziej, ale bank,
    "elektrownia", wodociag ... przysylaja nowe cenniki czy regulaminy i
    zgadzasz sie lub kopiesz studnie :-)
    Ale ciagle klient musial sie najpierw pofatygowac.


    >inne debilstwo... no nie pamiętam co to było. Sam na tym zostałem
    >"zrobiony" w kilkudziesięciu modemach, bo kto czyta SMSy w nich? :/
    >Dlatego też moja droga z Tdebilem się rozeszła i się nie zejdzie.

    Co by zlego nie mowic o Erze i Tmobile - to jednak pisalo to i
    umowie/regulaminie promocji, i przyslali sms ... to juz wina klienta
    ze podpisuje w ciemno :-)
    No i nie tylko oni tak robia :-)

    Coc Era mi kiedys z wlasnej inicjatywy wlaczyla e-fakture, bez slowa
    przeprosin czy zlotowki rabatu :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.02.15 16:40 J.F.
  • 27.02.15 16:40 Marek
  • 27.02.15 16:48 Marek
  • 27.02.15 16:52 Pawel G.
  • 27.02.15 17:35 J.F.
  • 27.02.15 18:17 re
  • 27.02.15 18:17 Pawel G.
  • 27.02.15 18:18 re
  • 27.02.15 18:20 z
  • 27.02.15 18:22 re
  • 27.02.15 18:24 re
  • 27.02.15 18:25 z
  • 27.02.15 18:33 z
  • 27.02.15 19:39 J.F.
  • 27.02.15 20:19 z

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: