eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKonkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość... › Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
  • Data: 2015-02-27 08:18:33
    Temat: Re: Konkurs na najbardziej debilną usługę, cechę, przypadłość...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Feb 2015 00:03:40 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Subskrypcje premium? Wielce nieprawdopodobne.

    Nie wiem jak to maja zorganizowane, ale tak na chlopski rozum -
    zapisalem sie, wysyla trzecia firma. Potem wypowiadam umowe ... ale ta
    trzecia firma nic o tym nie wie, sle dalej.
    Numer jest niedostepny, sms nie dochodzi ... ale dobra informatyczna
    tradycja nakazuje wyslac ponownie :-)

    Moze maja stosowny komunikat i informuja sie na biezaco, moze
    wystarcza tych pare miesiecy niedostepnosci i wylaczaja, ale wyjatkowo
    numer szybko wrocil do puli ...

    > i tu bym szukał winowajców.

    No ale tez kolega chyba wie co z karta robil.

    > Przerażająco możliwe w dobie androidów, windowsów i iosów

    Tylko ze tu byl modem. Bardzo sprytny wirus na peceta ?

    > W umowie do czego? Telefonu? Wątpię. Jakiś trzecich serwisów? Musiałbyś
    > potwierdzić autentyczność numeru.

    No, do serwisow operatora to akurat norma i nic nie potwierdzasz,
    wystarczy podpis pod umowa ... a w przypadku prepaid to chyba zakup
    startera :-)

    Do serwisow trzecich chyba jeszcze nie bylo ... ale czemu nie ?

    J.