  • 1. Data: 2010-08-04 04:41:42
    Temat: Konkurencja dla Ovislink G.DUO (Air Live) ?
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Czy jest jakas konkurencja dla access poionta-routera Ovislink G.DUO
    firmy Air Live? Chodzi o urzadzenie ktore ma dwa radia, jednym jest
    podlaczone do internetu a drugie ma do sieci domowej.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-08-04 21:46:36
    Temat: Re: Konkurencja dla Ovislink G.DUO (Air Live) ?
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 04 Aug 2010 06:41:42 +0200, Marcin wrote:

    > Witam
    >
    > Czy jest jakas konkurencja dla access poionta-routera Ovislink G.DUO

    Np. dowolne dwa AP.

    > firmy Air Live?

    firmy Ovislink.

    --
    Mar.

  • 3. Data: 2010-08-06 19:47:13
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-08-04 23:46, MAR pisze:

    > Np. dowolne dwa AP.

    Chodzilo wlasnie o takie urzadzenie, ktore laczy dwa AP w jednym
    pudelku. Zawsze to mniej kabli i zasilaczy w listwie.
    Poniewaz nie znalazlem nic innego to kupilem Ovislinka i dziala bez
    problemu (na razie). Po niecalym jednym dniu jestem zadowolony:)

    Pozdrawiam,
    Marcin