-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Koniec zarowek
Date: Fri, 03 Sep 2010 18:29:28 +0200
Organization: -
Lines: 13
Message-ID: <k...@4...com>
References: <i5m4k6$a8h$1@news.onet.pl> <4c7f4f38$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
<i5odcc$tb0$1@news.task.gda.pl> <i5p33d$1amb$1@news2.ipartners.pl>
<i5p9j6$5rf$1@news.task.gda.pl>
<4c809eee$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<i5qitn$r4e$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283531364 12296 82.143.187.50 (3 Sep 2010 16:29:24 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Sep 2010 16:29:24 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:594950
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 3 Sep 2010 13:59:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
>Jasne. Tylko, że do transportu styropianu i żarówek wcale nie potrzeba
>TIRów o nośności 40 ton z silnikiem o mocy 450 KM lub więcej.
>Wystarczy lekka ciężarówka z lekka przyczepą i silnikiem o mocy <200
>KM, paląca znacznie mniej niż 450 KM ciągnik siodlowy z pustą naczepą.
Nie bylbym taki pewien, bo mimo swoich 450KM potencjalnej mocy to w
normalnej jezdzie wytwarza on sporo mniej. Mniej wiecej tyle samo co w
tej ciezarowce z przyczepa :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.10 16:34 J.F.
- 03.09.10 17:04 J.F.
- 03.09.10 17:17 Jarosław Sokołowski
- 03.09.10 17:21 Jarosław Sokołowski
- 03.09.10 17:29 J.F.
- 03.09.10 17:51 Jarosław Sokołowski
- 03.09.10 17:52 PiotRek
- 03.09.10 18:41 Marcin Wasilewski
- 03.09.10 18:47 Marcin Wasilewski
- 03.09.10 18:59 J.F.
- 03.09.10 19:10 Jarosław Sokołowski
- 03.09.10 20:32 Padre
- 03.09.10 20:48 Padre
- 03.09.10 21:07 Marcin Wasilewski
- 03.09.10 22:46 Michoo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
- Chiński elektrolizer tester wody
- Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- ciekawy układ magnetofonu
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=