eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!! › Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
  • Data: 2014-05-30 18:23:42
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-30 16:43, Czesław Wiśniak wrote:

    > Zobaczymy, tylko jakos do ku..wy nedzy mnie i podejrzewam wiekszosci,
    > ekonomicznie to lepiej bylo za Kaczynskiego, wiec skoncz pierdzielic te
    > farmazony.
    > Co ty chcesz mi udowodnic?
    > Przez 7 lat rzadzenia tego przyglupa cos sie poprawilo oprocz tego, ze
    > dostal potezna kase z UE ?

    > No i jak tu nie wierzyc, ze Tusk swoim wytrzeszczem hipnotyzuje
    > gimbusowa gawiedz, a moze ty jakas mlodziezowka jestes ?:)

    przekonaj mnie do Kaczynskiego - moze zmienie zdanie.

    Nie jestem za opcja PO - ale jest inna alternatywa?
    Chyba SLD (choc nie chce mi to przejsc przez gardlo ;)

    Na razie w PiS widze same oszolowmy - patrz Macierewicz (na czas
    przedwyborczy zostal zakopany, teraz znowu wrocil i sie zaczyna...,
    swita typu Hoffman czy ten drugi lizus na B (zapomnialem nazwiska) - nie
    potrafia nic swojego dadac, jedynie powtarzac, ze to 'wina Tuska'.
    To taka hipnoza w ich wydaniu - w koncu narod uwierzy, ze to wina Tuska
    (w mysl zasady: powtarzane czesto klamstwo staje sie prawda) ;)

    Jakies konkrety gospodarcze podali? Nie (lub przeoczylem, choc staram
    sie byc na biezaco). Same populistyczne obietnice bez planu jak to
    chcieliby wdrozyc - wiec jak znam zycie (a mlodziezowka juz nie jestem
    :) , to po dojsciu PiS do wladzy nic sie nie zmieni - a obawiam sie, ze
    bedzie jeszcze gorzej (w koncu 8 lat czekali na wladze i ich jedyneym
    planem jest ta wladze objac - nic wiecej nie wyczytalem z ust Kaczynskiego).
    Sorry - ale PiS w obecnym wydaniu to nieporozumienie. Czas odeslac
    niektore osoby na emeryture lub niebyt - moze cos z tej partii jeszcze
    by sie dalo uratowac.
    Nie twierdze, ze PO nie ma za uszami (bo ma i to sporo) - ale moze
    zmadrzeja (choc zaczynam miec czasami watpliwosci).
    Korwin mimo, ze kiedys na niego glosowalem, ostatnio swoimi
    wypowiedziami mnie zszokowal (rewolucja nie zawsze przynosi pozytywne
    efekty - czego mlodziez niestety nie moze wiedziec, wiec sie buntuje
    glosujac na JKM).