eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKoniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
  • Data: 2014-05-30 22:43:41
    Temat: Re: Koniec z tolerancją dla piratów przekraczających prędkość o 1 km/h!!
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-30 18:26, AL pisze:
    > Problem u nas jest taki, ze przyjete ograniczenia predkosci na
    > niektorych drogach sa bez sensu, np. dwupasmowka w terenie
    > niezabudowanym i ograniczenie do 50km/h (oczywiscie wszyscy jada 70km/h
    > lub wiecej). Super miejsce do lapanki radarowej ;)
    Pełna zgoda. Problem jest jednak taki, że mamy dyskusję "co było
    pierwsze: jajko, czy kura?"
    Czy najpierw dostosować ograniczenia do rzeczywistych potrzeb, a potem
    brać się za ich rzetelne przestrzeganie/egzekwowania, czy też odwrotnie
    - najpierw przestrzeganie, a potem ewentualnie poluzowanie kagańca.
    Ja bym wybrał opcję 1, ale co jak tam wiem.
    Jacek