  • 31. Data: 2012-06-05 16:02:15
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał:

    > Przegrasz w kazdym Sadzie bo nie masz szans udowodnic co bylo w tym
    > liscie poleconym, a od biorca bedzie twierdzil ze ladna kartka z
    > zyczeniami :)

    Tak mogło by być gdybyś Ty tam pracował. Poważne firmy raczej unikają takich
    praktyk. Zreszta jest to od lat przyjęta forma wymiany korespondencji. I
    biliony transakcji, umów i wszelkich innych spraw sa tak w świecie
    załatwiane. Nawet zeznanie podatkowe do US można tak składać. A ostatnio
    pojawiła się nawet możliwość korespondencji elektronicznej. Słyszałś o takim
    wynalazku?

    > Zamiast przeczytac umowe i pozostale regulaminy na ktorych jest oparta
    > owa Umowa i obecnie obowiazujace u danego operatora mozliwosci,

    Przestaniecie wreszcie pieprzyć o czytaniu umowy? Nie napisałem jasno, że w
    mojej umowie nic na ten temat nie ma? I nie pouczaj mnie co mam robić.
    Odpowiedz na zadane pytania jeśli wola, albo spierdalaj na drzewo. Jasne?

    Remek

  • 32. Data: 2012-06-05 16:02:33
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "cpt. Nemo" napisał:

    > Jestes naprawde bardziej niepelnosprytny niz ustawa przewiduje.
    > Teraz mozesz, a co bedzie za miesiac, rok ?

    Chodzi o teraz, a nie w przyszłości. Czy ja pytałem o wróżenie przyszłych
    wydarzeń? Do rzeczy. Piszesz, że teraz mogę. jakiej formy to wymaga? Umiesz
    czytać? A może zdradzisz w której podstawówce uczą debilnego stawiania
    znaków przestankowych? Zawsze w głowę zachodzę po co dodatkowe uderzenie w
    spację?

    Remek

  • 33. Data: 2012-06-05 17:11:43
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > A ostatnio
    > pojawiła się nawet możliwość korespondencji elektronicznej. Słyszałś o
    > takim
    > wynalazku?

    Troche zapozniony jestes :)
    Juz drugi rok skladamy PIT przez NET - tylko co to ma wspolnego z firma
    do ktorej wszystkie niekorzystne faxy dochodza nieczytelne :)

  • 34. Data: 2012-06-05 17:13:10
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    > Do rzeczy. Piszesz, że teraz mogę. jakiej formy to wymaga?

    Pisemnej, dziecie neostrady, pisemnej.

  • 35. Data: 2012-06-05 22:53:14
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Przestaniecie wreszcie pieprzyć o czytaniu umowy? Nie napisałem jasno, że w
    > mojej umowie nic na ten temat nie ma?

    pytanie było takie:

    Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to zachowam
    numer w trybie pre-paid?

    odpowiedź brzmi: Zgodnie z tym co masz napisane w umowie MASZ NAPISANE
    jak nie, to podaj linka do umowy! co Ci szkodzi

    odpowiedź 2 : na 99% nie przejdziesz do prepaid, bo to z punktu
    finansowego niekorzystne dla operatora

    Odpoweidź3: zawsze, w każdej chwili, możesz przejść z abo na prepaid, bo
    Ci to ustawa gwarantuje. Jak to zrobić? najlepiej podreptać do BOKU,
    choć to nie jedyna możliwość.

    ToMasz

  • 36. Data: 2012-06-05 23:27:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > odpowiedź 2 : na 99% nie przejdziesz do prepaid, bo to z punktu
    > finansowego niekorzystne dla operatora

    Bardziej korzystne, niż zakończenie umowy. Ostatecznie jest ta niewielka
    szansa, że dotychczasowy użytkownik numeru zechce podtrzymać życie karty,
    doładowując ją choćby niewielką kwotą. Tak było kilka lat temu w Plusie,
    gdzie numer po wypowiedzeniu umowy automagicznie lądował w Simplusie a
    użytkownik miał 2 miesiące do namysłu, czy raczy go doładować (ja nie
    raczyłem). Ale to było przed tym, jak przenoszenie numerów między
    operatorami stało się powszechną praktyką, no i wymagało złożenia
    wypowiedzenia umowy abonamentowej, inaczej przechodziła ona z automatu na
    "czas nieograniczony". Poza tym ta akcja nie była uwzględniona w umowie,
    Plus informował o niej listownie oraz via SMS użytkowników, którym kończył
    się cyrograf.

    JoteR

  • 37. Data: 2012-06-06 08:34:41
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 05.06.2012 23:27, JoteR pisze:

    > Bardziej korzystne, niż zakończenie umowy.
    a gdzie widziałeś ( ostatnie 3 lata) umowę zawieraną na (12/24) miesiące
    po którym to czasie numer jest "ubijany"?
    ToMasz

  • 38. Data: 2012-06-06 08:52:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > a gdzie widziałeś ( ostatnie 3 lata) umowę zawieraną na (12/24) miesiące
    > po którym to czasie numer jest "ubijany"?

    Nie doczytałeś. Napisałem wszak (na przykładzie Plusa) o złożeniu
    wypowiedzenia. Wówczas numer z automatu lądował w prepaidzie. Nie wiem, jak
    jest teraz, również nie ekstrapoluję tego na innych operatorów, podałem to
    tylko jako przykład, że niektórzy operatorzy nie traktowali tego mechanizmu
    jako "z punktu finansowego niekorzystnego", a wręcz przeciwnie.

    JoteR