  • 1. Data: 2012-06-02 18:29:58
    Temat: Koniec umowy
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Witam

    Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to zachowam
    numer w trybie pre-paid?

    Remek

  • 2. Data: 2012-06-02 18:45:15
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 02.06.2012 18:29, Remek pisze:
    > Witam
    >
    > Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to zachowam
    > numer w trybie pre-paid?
    >
    > Remek

    weź zeskanuj tą umowę i wystaw ją na imagehack, to ją przeczytam i Ci powiem

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-06-02 19:01:49
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Jun 2012 18:29:58 +0200, Remek wrote:

    > Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to zachowam
    > numer w trybie pre-paid?

    Jeśli złożysz taką dyspozycję.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 4. Data: 2012-06-02 19:07:42
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Musisz podpisać taką dyspozycję

  • 5. Data: 2012-06-03 20:33:36
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2012-06-02 18:29, Remek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to zachowam
    > numer w trybie pre-paid?

    Jak nie przedłużysz umowy, to najprawdopodobniej (nie znam Twojej umowy
    - musisz ją przeczytać) automatycznie przejdziesz na umowę na czas
    nieokreślony. Możesz złożyć dyspozycję (pisemną w salonie), że po
    zakończeniu umowy na czas określony przerzucą Cię prepaid (Orange POP, a
    dalej sam już wybierzesz). Przerabiałem to przed chwilą.

    Piotr

  • 6. Data: 2012-06-04 00:56:46
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał:

    > Jak nie przedłużysz umowy, to najprawdopodobniej ... automatycznie
    przejdziesz na umowę na czas
    > nieokreślony.

    Jeśli nie przedłużę umowy to przejdę na umowę ...? Logiki w tym nie widzę.
    Pozostałe odpowiedzi sugerują, że mogę zachować numer jako pre-paid. Wymagan
    jest forma pisemna wypowiedzenia/nie przedłużenia umowy. Czy w tym piśmie
    mogę zamieścic uwagę o chęci zachowania numeru, czy potrzebne jest jakieś
    dodatkowe pisanie?

    Remek

  • 7. Data: 2012-06-04 03:10:40
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > mogę zamieścic uwagę o chęci zachowania numeru, czy potrzebne jest jakieś

    Ale najpierw przeczytaj uważnie swoją umowę, ok? Ja Ci opisałem
    procedurę, którą przeszedłem. Poszedłem do salonu i podpisałem
    "dyspozycję zmiany dotychczasowej umowy z abonamentem na umowę bez
    abonamentu w ofercie Orange POP dla numeru xxxxxx". BOK twierdził, że
    można to zrobić tylko w salonie i zmienić abonament tylko na POP (ale
    potem można samemu zmienić POP na dowolny inny prepaid). Za resztę
    wariantów nie odpowiadam. Czemu najzwyczajniej w świecie nie zadzwonisz
    do Orange i nie zapytasz?

    Piotr

  • 8. Data: 2012-06-04 04:15:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:
    > Witam
    >
    > Czy jeśli nie przedłużę umowy z Orange (telefon komórkowy), to
    > zachowam numer w trybie pre-paid?

    do jasnej ciasnej...

    a nie najprościej jest zadzwonić na infolinie do orange i sie zapytać u
    źródła?

  • 9. Data: 2012-06-04 05:48:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > do jasnej ciasnej...
    >
    > a nie najprościej jest zadzwonić na infolinie do orange i sie zapytać u
    > źródła?

    Wiesz ile kasy to kosztuje???? :-))) A tu ma za darmo...

  • 10. Data: 2012-06-04 07:56:25
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 4 Jun 2012 00:56:46 +0200, Remek wrote:
    > przejdziesz na umowę na czas
    >
    > Jeśli nie przedłużę umowy to przejdę na umowę ...? Logiki w tym nie widzę.

    Dostałeś radę: przeczytaj umowę. Zakład, że jest tam napisane co się
    stanie po skończeniu się okresu obowiązywania umowy terminowej i że jest
    to wariant ,,umowa bezterminowa''?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns