    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Koniec umowy
    Date: Tue, 5 Jun 2012 23:27:03 +0200

    "ToMasz" napisał:

    > odpowiedź 2 : na 99% nie przejdziesz do prepaid, bo to z punktu
    > finansowego niekorzystne dla operatora

    Bardziej korzystne, niż zakończenie umowy. Ostatecznie jest ta niewielka
    szansa, że dotychczasowy użytkownik numeru zechce podtrzymać życie karty,
    doładowując ją choćby niewielką kwotą. Tak było kilka lat temu w Plusie,
    gdzie numer po wypowiedzeniu umowy automagicznie lądował w Simplusie a
    użytkownik miał 2 miesiące do namysłu, czy raczy go doładować (ja nie
    raczyłem). Ale to było przed tym, jak przenoszenie numerów między
    operatorami stało się powszechną praktyką, no i wymagało złożenia
    wypowiedzenia umowy abonamentowej, inaczej przechodziła ona z automatu na
    "czas nieograniczony". Poza tym ta akcja nie była uwzględniona w umowie,
    Plus informował o niej listownie oraz via SMS użytkowników, którym kończył
    się cyrograf.

    JoteR