  • 21. Data: 2012-06-04 23:37:34
    Temat: Re: Koniec umowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Jun 2012 21:20:54 +0200, ToMasz napisał(a):

    > biorąc pod uwagę Twoje inne odpowiedzi, ja bym Ci życzył, zeby w Twojej
    > umowie był taki zapis: umowa jest podpisywana na 12 miesięcy w którym to
    > czasie udziela się rabatu 50% (...) po upływie 12 miesięcy przechodzi na
    > czas nieokreślony (bez rabatu)

    Takie rzeczy to tylko w Erze :-)

    Czy nie tylko ?

    J.

  • 22. Data: 2012-06-05 02:54:49
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał:

    > 1. Ze nie czytałes umowy
    > 2. Ze musze skorygowac scorefile

    Głupkom PLONK.

    Remek

  • 23. Data: 2012-06-05 03:17:30
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał:

    > Życzę powodzenia gdzie indziej.

    PLONK

  • 24. Data: 2012-06-05 03:28:35
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > biorąc pod uwagę Twoje inne odpowiedzi ...

    Dobrym zwyczajem jest odniesienie do cytyatu.

    > ja bym Ci życzył ...

    Swoje życzenia pozostaw dla siebie.

    > po upływie 12 miesięcy przechodzi na czas nieokreślony ...

    Po co piszesz w kółko to samo i na dodatek nieprawdę. Nie wszystkie umowy
    Orange zawierają taką klauzulę. Czy 99% piszących na tej grupie to ociężali
    umysłowo? Swoją umowe znam. nie ma w niej odpowiedzi na moje pytanie. Czy po
    zakończeniu/nie przedłużeniu umowy mogę zachować numer jako pre-paid? I
    jakiej formy to wymaga? Jeśli znasz odpowiedź na moje pytania i masz ochotę
    to napisz. Jak nie to daj sobie siana i nie pisz ciągle i uparcie tego
    samego.

    Remek

  • 25. Data: 2012-06-05 05:27:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:

    > Głupkom PLONK.

    masz rację

    trzeba głupka Remka wsadzić do killfile

    na innych grupach też.

  • 26. Data: 2012-06-05 05:29:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Remek wrote:
    > Po co piszesz w kółko to samo i na dodatek nieprawdę. Nie wszystkie
    > umowy Orange zawierają taką klauzulę. Czy 99% piszących na tej grupie
    > to ociężali umysłowo?

    jak na razie to widzę tylko jednego ociężałego umysłow... :) ciebie.

    PLONK

  • 27. Data: 2012-06-05 05:31:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    cpt. Nemo wrote:
    > Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości

    > Male dziecko nie zna prawa ?
    > Przegrasz w kazdym Sadzie bo nie masz szans udowodnic co bylo w tym
    > liscie poleconym, a odbiorca bedzie twierdzil ze ladna kartka z
    > zyczeniami :)
    > Zamiast przeczytac umowe i pozostale regulaminy na ktorych jest oparta
    > owa Umowa i obecnie obowiazujace u danego operatora mozliwosci,
    > nabzdyczy sie jak urazona dziewica i bedzie grymasil. Nie prosciej
    > wlaczyc myslenie ?

    Remek rząda Remek wymaga...

    a ty mu nie udzielasz konkretnej odpowiedzi...

    Remek daje skrzynke piwa :)

  • 28. Data: 2012-06-05 07:58:10
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

> [...]
    > zakończeniu/nie przedłużeniu umowy mogę zachować numer jako pre-paid?
    > jakiej formy to wymaga? Jeśli znasz odpowiedź na moje pytania i masz

    Jestes naprawde bardziej niepelnosprytny niz ustawa przewiduje.
    Teraz mozesz, a co bedzie za miesiac, rok ?
    W tej chwili sa takie przepisy ze po zakonczeniu umowy mozesz przeniesc
    numer na PP.
    A co bedzie za kilka miesiecy ? Umowa nie przewiduje faktu zmiany taryf,
    umowa przewiduje utrzymanie tej samej taryfy w przyszlosci. Tak ze nikt
    i nic Ci nie zagwarantuje ze kiedys tam bedziesz mogl przeniesc numer do
    PP, chocby tylko dla tego ze nie wiadomo jaki bedzie regulamin danego
    operatora i czy bedzie on jeszcze istnial :)

  • 29. Data: 2012-06-05 08:10:16
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Marek Dyjor" napisał:

    > Remek rząda

    Nie, teraz "rząda" opcja wprost przeciwna.
    Mógłbyś wreszcie zainteresować się klawiszem F7 w swoim OE, bo twój bełkot
    przestaje już być zabawny?

    JoteR

  • 30. Data: 2012-06-05 10:05:58
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Remek rząda Remek wymaga...

    Wooooo! Dostałem pierwszego plonka w życiu! Muszę to jakoś uczcić!