  • 1. Data: 2012-06-03 01:30:53
    Temat: Galaxy Y Problem z połączeniem w Kies
    Od: Velvet <b...@n...pl>

    Witam

    System Windows7 64 bit

    Dlaczego program Samsung Kies nie widzi w ogóle tego telefonu?

    Zainstalowany w kompie najnowszy Kies (ściągnięty ze strony Samsunga)
    debugowanie USB w Galaxy włączone. Po podłączeniu kabelkiem telefon
    piknie i pojawia się napis ładowanie a potem nic się nie dzieje. Kies
    nie łączy się z telefonem.
    Czy coś jeszcze oprócz debugowania trzeba włączyć w Galaxy żeby w końcu
    zadziałało? Dodam, że Samsunga C3530 Kies rozpoznaje od razu po
    podłączeniu, więc to nie problem kabla ani portu USB

    Velvet

  • 2. Data: 2012-06-03 15:57:42
    Temat: Re: Galaxy Y Problem z połączeniem w Kies
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-03 01:30, Velvet pisze:
> [...]
    > zadziałało? Dodam, że Samsunga C3530 Kies rozpoznaje od razu po
    > podłączeniu, więc to nie problem kabla ani portu USB

    Mój S2 nie chciał działać na USB z przodu kompa, musiałem wpiąć ten
    krótki kabelek bezpośrednio do płyty z tyłu - dopiero wtedy zadziałał.