  • Data: 2012-05-10 23:55:35
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ...@n...home.net.pl...

    > NMT jako usługę komórkową tak. Kawałki sieci jeszcze gdzieś dychają...

    Hmm... gdzieś mi się o uszy obiło, że definitywnie... ale może
    z-nadinterpretowałem?

    Poparłbym oparcie szkieletu łączności awaryjnej RÓWNIEŻ o NMT (tak, żeby nie
    był to jedyny środek), tylko jeśli nawet coś jeszcze działa,to raczej na
    wylocie i to już u jego końca...
    Cyfra ma oczywiście swe zalety, ale przy superrefrakcji, jak pracowałem na
    radioliniach, to pierwsza wywalała cyfra właśnie (przeniki
    międzysymboliczne, czy jakoś tak go zwał), choć alarmowały wszystkie. Cyfra,
    wśród swych wielkich zalet, gdzie małe i średnie zakłócenia są eliminowane
    niejako "z urzędu", automatycznie, przy przekroczeniu stopy błędów po prostu
    wypiernicza cała, a analogi też kuleją, ale jeszcze chodzą, np. połowa
    kanałów, ale druga działa.A cyfra płacze BER alarm i nie idzie nic.