  • Data: 2012-05-11 09:12:42
    Temat: Re: Koniec telefonów w dostępie radiowym w TP
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    >Proponuję zastanowić sie jeszcze raz. W analogu odfiltrować się nie
    >da,
    >ale sama cyfrowośc nie wystarcza.

    Potrzeba jeszcze tego zeby zaklocenia byly mniejsze od progu
    przełaczania bitu (znow w skrocie ujmujac).

    Bo jesli myslisz o ograniczeniach odleglosciowych, np tak jak w
    opisywanym przypadku ... to nie maja znaczenia.
    Sygnal sie rozchodzi dalej i zakloca.

    >Tak coś przypuszczałem, że nie w którejś z jaskiń w Tatr Zachodnich.
    >Zresztą akurat z Rysów jest na Węgry najbliżej

    Teraz Tatry sie powiekszyly i wiecej szczytow mamy dostepnych -
    Lomnica, Krywan, Gerlach (ale tam nie ma szlaku) i masa innych :-)
    Nawet Rysy podrosly i teraz licza 2503 m :-)

    >Nie, tego nie widać.

    Widac na wyswietlaczu :-)

    >To nie jest tak, że BTS cały czas napiernicza
    >we wszystkich częstotliwościach, co mu je UKE dał. Madziarski BTS

    Ale jakos rozglaszac sie musi. Z rzadka

    >może mieć podobny garnitur kanałów co słowacki i polski. Telefon na
    >jednej z częstotliwości zagada ze swoją siecią, na innej ze słowacką,
    >a na jeszcze innej próbuje dogadać się po węgiersku.

    Owszem, ale zeby przez 100km Slowacji w sezonie turystycznym nie
    znalazl sie BTS ktory akurat wtedy nadaje ?

    J.