  • Data: 2009-02-03 17:57:13
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    adam napisał:
    > Użytkownik "Marek Wyszomirski" napisał

    > Zgadza się.
    > I dlatego gdzieś na jakimś szczeblu zawsze pozostaje nadrzędny interes np.
    > niemiecki, ponad unijnym.
    > Stąd konstatacja - "Za to o polityce monetarnej bedzie decydowal za nas ktos
    > w Niemczech..." skądinąd słuszna, trudna jest do zrównoważenia nadzieją na
    > niekrótkowzroczną racjonalność, której przykładów jakby niewiele.

    O polityce ECB decyduje rada, w której skład wchodzą przedstawiciele
    wszystkich krajów strefy. Jej szefem jest obecnie Francuz. Nie wiem skąd
    te Niemcy wszystkim się wciskają...

    > Interes w czystej formie czy np. wolny rynek to są pojęcia puste - i ten
    > interes i ten rynek może ograć paru szulerów na taką kasę, której ja sobie
    > nawet w banku nie wyobrażam.

    Większość zarzutów wysuwanych tu zarzutów można strawestować: Ten
    cholerny Ślązak prowadzi prośląską politykę! Rujnuje moją warszawską
    kieszeń! Rozwiązać NBP! Zlikwidować złotówkę! Chcę mazowieckiej
    waluty!!!! :)

    m.
    --
    W każdym z nas drzemie świnia.