  • Data: 2009-02-03 20:09:09
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jakub Jewuła" napisal:
    > 90% wlasnych.

    Gratuluje :)

    > Ja tylko wygladam na idiote ;) - 0%

    Ach, jednak czasem pozory myla ;)

    > No wybacz ;)

    No tak, doplacasz do interesu :)

    > Mam od 1992r

    Czyli miales czas zebrac doswiadczenia.

    > Jakos go nie zauwazylem :)

    To gratuluje. Ja az takiego szczescia nie mialem, bo moja klientela
    byla wrazliwa na tamte kryzysy i w drugim rzucie ja odczulem ciecie
    kosztow :(

    > A ja sledze prognozy pogody - w piatek wybieram sie w gory,
    > a w sobote chcialbym poplywac po Wisle pontonem.

    No to opcja futures: pokash fotkie :)

    > Mam nadzieje, ze lod juz splynal dwa tygodnie temu bylo tak:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/-CIMG8840.jpg

    To ty bojerem lepiej, bojerem, choc i ponton slizg moze miec niezly :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek