eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Koniec świata się zbliżaRe: Koniec świata się zbliża
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: megrims <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koniec świata się zbliża
    Date: Sat, 15 Sep 2012 08:20:31 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <k316nb$69i$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <k302sd$c5j$1@usenet.news.interia.pl>
    <50539cbe$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1347690027 6450 79.187.111.26 (15 Sep 2012 06:20:27
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Sep 2012 06:20:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120907
    Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <50539cbe$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120914-0, 2012-09-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465987
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-14 23:08, t? pisze:
    > megrims wrote:
    >
    >> http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/ne
    ws/stalo-sie-oto-
    > bmw-z-napedem-na-przednie-kola,1842558
    >
    > Tak to jest gdy za projektowanie aut biorą się księgowi. Napęd na przód
    > jest po prostu tańszy. Dlatego ja będę dalej jeździł moim sportowo-
    > luksusowo-rodzinnym Polonezem Truckiem Royem który, obok innych zalet, ma
    > tradycyjny, niezawodny napęd na tył.
    >
    > PS. Gdy kupowałem mojego Poloneza Trucka Roya rozważałem jeszcze
    > inwestycję w Forda Sierrę lub Forda Granadę, które także mają napęd na
    > tył, jednak ostatecznie zdecydowałem się nie nabijać kabzy zachodnim
    > koncernom i w myśl przysłowiowego "teraz polska!" wybrać nasz rodzimy
    > produkt.
    >
    No ale mogli zrobić napęd spalinowy na tył, a elektryczny na przód.

    BTW to ja się od zawsze zastanawiam nad jednym. Skoro silniki spalinowe
    osiągają maksymalną sprawność przy konkretnych obrotach i obciążeniu,
    to dlaczego wszystkie napędy elektryczne nie są robione jak w Opel
    Ampera, gdzie zupełnie nie ma przeniesienia napędu z silnika spalinowego
    na oś/osie. Tam silnik elektryczny napędza jedynie generator, a za napęd
    odpowiadają silniki elektryczne. Czy nie powinni wszyscy R&D elektryków
    iść w tym kierunku?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: