-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
or-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Koniec świata się zbliża
Date: Sat, 15 Sep 2012 08:20:31 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 30
Message-ID: <k316nb$69i$1@usenet.news.interia.pl>
References: <k302sd$c5j$1@usenet.news.interia.pl>
<50539cbe$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1347690027 6450 79.187.111.26 (15 Sep 2012 06:20:27
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 15 Sep 2012 06:20:27 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120907
Thunderbird/15.0.1
In-Reply-To: <50539cbe$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120914-0, 2012-09-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465987
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-14 23:08, t? pisze:
> megrims wrote:
>
>> http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/ne
ws/stalo-sie-oto-
> bmw-z-napedem-na-przednie-kola,1842558
>
> Tak to jest gdy za projektowanie aut biorą się księgowi. Napęd na przód
> jest po prostu tańszy. Dlatego ja będę dalej jeździł moim sportowo-
> luksusowo-rodzinnym Polonezem Truckiem Royem który, obok innych zalet, ma
> tradycyjny, niezawodny napęd na tył.
>
> PS. Gdy kupowałem mojego Poloneza Trucka Roya rozważałem jeszcze
> inwestycję w Forda Sierrę lub Forda Granadę, które także mają napęd na
> tył, jednak ostatecznie zdecydowałem się nie nabijać kabzy zachodnim
> koncernom i w myśl przysłowiowego "teraz polska!" wybrać nasz rodzimy
> produkt.
>
No ale mogli zrobić napęd spalinowy na tył, a elektryczny na przód.
BTW to ja się od zawsze zastanawiam nad jednym. Skoro silniki spalinowe
osiągają maksymalną sprawność przy konkretnych obrotach i obciążeniu,
to dlaczego wszystkie napędy elektryczne nie są robione jak w Opel
Ampera, gdzie zupełnie nie ma przeniesienia napędu z silnika spalinowego
na oś/osie. Tam silnik elektryczny napędza jedynie generator, a za napęd
odpowiadają silniki elektryczne. Czy nie powinni wszyscy R&D elektryków
iść w tym kierunku?
--
http://www.pobralem.pl
I'm still clean....
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.12 11:22 tÎż
- 15.09.12 13:35 BartekK
- 15.09.12 17:40 J.F.
- 16.09.12 17:59 megrims
- 16.09.12 19:48 tÎż
- 16.09.12 21:22 megrims
- 16.09.12 21:29 Artur Maśląg
- 16.09.12 21:56 tÎż
- 16.09.12 21:57 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-01 Przypomnienie: Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych wer. 3.2.2
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=