eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Koniec świata się zbliżaRe: Koniec świata się zbliża
  • Data: 2012-09-15 08:20:31
    Temat: Re: Koniec świata się zbliża
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-09-14 23:08, t? pisze:
    > megrims wrote:
    >
    >> http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/ne
    ws/stalo-sie-oto-
    > bmw-z-napedem-na-przednie-kola,1842558
    >
    > Tak to jest gdy za projektowanie aut biorą się księgowi. Napęd na przód
    > jest po prostu tańszy. Dlatego ja będę dalej jeździł moim sportowo-
    > luksusowo-rodzinnym Polonezem Truckiem Royem który, obok innych zalet, ma
    > tradycyjny, niezawodny napęd na tył.
    >
    > PS. Gdy kupowałem mojego Poloneza Trucka Roya rozważałem jeszcze
    > inwestycję w Forda Sierrę lub Forda Granadę, które także mają napęd na
    > tył, jednak ostatecznie zdecydowałem się nie nabijać kabzy zachodnim
    > koncernom i w myśl przysłowiowego "teraz polska!" wybrać nasz rodzimy
    > produkt.
    >
    No ale mogli zrobić napęd spalinowy na tył, a elektryczny na przód.

    BTW to ja się od zawsze zastanawiam nad jednym. Skoro silniki spalinowe
    osiągają maksymalną sprawność przy konkretnych obrotach i obciążeniu,
    to dlaczego wszystkie napędy elektryczne nie są robione jak w Opel
    Ampera, gdzie zupełnie nie ma przeniesienia napędu z silnika spalinowego
    na oś/osie. Tam silnik elektryczny napędza jedynie generator, a za napęd
    odpowiadają silniki elektryczne. Czy nie powinni wszyscy R&D elektryków
    iść w tym kierunku?

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: