  • Data: 2012-09-14 23:08:14
    Temat: Re: Koniec świata się zbliża
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    megrims wrote:

    > http://motoryzacja.interia.pl/samochody/prototypy/ne
    ws/stalo-sie-oto-
    bmw-z-napedem-na-przednie-kola,1842558

    Tak to jest gdy za projektowanie aut biorą się księgowi. Napęd na przód
    jest po prostu tańszy. Dlatego ja będę dalej jeździł moim sportowo-
    luksusowo-rodzinnym Polonezem Truckiem Royem który, obok innych zalet, ma
    tradycyjny, niezawodny napęd na tył.

    PS. Gdy kupowałem mojego Poloneza Trucka Roya rozważałem jeszcze
    inwestycję w Forda Sierrę lub Forda Granadę, które także mają napęd na
    tył, jednak ostatecznie zdecydowałem się nie nabijać kabzy zachodnim
    koncernom i w myśl przysłowiowego "teraz polska!" wybrać nasz rodzimy
    produkt.

    --
    ss??q s? ??u??ou??