  • 11. Data: 2011-09-29 08:58:39
    Temat: Re: Koniec sezonu
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    zly <b...@N...fm> napisała rzekomo
    news:1qn2jbn6n7et7$.dlg@piki.fixed
    > Z opisu wynika, że był ksiądz i modlitwy. A na takie rzeczy miejsce imo
    > jest w kościele. Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w
    > takiej sytuacji delikatnie mówiąc nietaktem jest odgrywanie takiej szopki.

    A podroz niewierzacego w "rajdzie katynskim" uznalbys za nietakt ktorej
    strony? Niewierzacego, ktory wiedzial na jaka impreze sie zapisal, czy
    organizatora, ze nie stworzyl grupy swieckiej?

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 12. Data: 2011-09-29 09:16:09
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-29 10:58, Jasio pisze:
    > zly<b...@N...fm> napisała rzekomo
    > Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w

    niewierzacy chyba wiedzieli gdzie jada i sie zgodzili. A Ty byles ?

    > A podroz niewierzacego w "rajdzie katynskim" uznalbys za nietakt ktorej
    > strony?

    ze strony finansowej.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 13. Data: 2011-09-29 13:17:31
    Od: "Andrzej" <s...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Z opisu wynika, że był ksiądz i modlitwy. A na takie rzeczy miejsce imo
    > jest w kościele.

    Pewnie w opisie opuściłem akapit jak to niewierzących siłą (pod lufami)
    zaciągano do kościoła :(

    >Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w takiej
    > sytuacji delikatnie mówiąc nietaktem jest odgrywanie takiej szopki.

    Opieranie wnioskowania na wydajemisię jest dość śliskie i łatwe do obalenia.
    Znam mianowicie osoby, które deklarują się jako niewierzące i czasem dobrowolnie
    chodzą do kościoła - np przy takich okazjach. Zabronisz im?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 14. Data: 2011-09-30 05:18:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> napisała rzekomo
    > niewierzacy chyba wiedzieli gdzie jada i sie zgodzili. A Ty byles ?
    > ze strony finansowej.
    > pozdr
    > newrom

    Ale zakazu ani przymusu nie bylo. Wiec nawet jak ktos ma wytatuowany wokol
    pepka pentagram, moze sobie pojechac na msze.

    Nie popadajmy w paranoje. Idac dalej tropem, ktory sugeruje Zly nasze
    oburzenie niedlugo beda wzbudzac wegetarianie-motocyklisci lansujacy sie pod
    Makiem. (:

    Jak ktos chce sie lansowac na mszy, to tez nie ma sie co oburzac.

  • 15. Data: 2011-09-30 05:38:23
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Yogi(n) pisze:
    > http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/2
    5218

    Zastanawiam się czy nie lepiej nazywać tego typu imprez inaczej np.
    "pożegnanie lata", "pożegnanie burego suka lata". Przecież pogoda jest
    lepsza niż w lipcu czy sierpniu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2011-09-30 06:41:27
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 30 Wrz, 07:38, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > Zastanawiam się czy nie lepiej nazywać tego typu imprez inaczej np.
    > "pożegnanie lata", "pożegnanie burego suka lata". Przecież pogoda jest
    > lepsza niż w lipcu czy sierpniu.

    No tak, ale pewnie jak onanizatorzy przygotowywali imprezę z
    kilkutygodniowym wyprzedzeniem, to takiej pięknej pogody raczej nie
    dało sie przewidzieć.

    Markowski
    VFR800Fi Nowy Sacz