  • 1. Data: 2011-09-27 20:56:15
    Temat: Koniec sezonu
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/2
    5218

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2011-09-28 06:45:41
    Temat: Re: Koniec sezonu
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:56:15 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/2
    5218

    Tylko czemu to jest impreza religijna? :/
    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-09-28 06:59:30
    Od: Markowski <m...@g...com>

    On 27 Wrz, 22:56, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/2
    5218
    > --
    > Yogi(n)

    Ooo, na drugiej fotce widać w tle moją VFRę i GS500 mojej żony. Nie
    mogliśmy jechać na rajd felkowski, to chociaż taka mała przejażdżka.
    Impreze przesadnie religijna nie była - nie bardziej niż msza w Starej
    Iwicznej.
    Fajnie wyglądała ofiara (w właściwie zrzutka na stypendium dla ubogich
    utalentowanych) - dwóch gości w katanach z naszywkami MC zbierali do
    kasków :-)

    Markowski
    VFR800Fi Nowy Sącz

  • 4. Data: 2011-09-28 11:23:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    5218
    > Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

    Bo to jest ultrakatolicki kraj i tu wszystko jest religijne. Niedługo będzie
    to ostatni kraj katolicki na świecie. Daj Bóg... :-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-09-28 11:24:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > będzie to ostatni kraj katolicki na świecie. Daj Bóg... :-)

    Tfu!!! Co ja gadam: nie daj Bóg!!!! :-)

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-09-28 11:54:09
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 27-09-2011 o 22:56:15 Yogi(n) <y...@t...pl> napisał(a):

    > http://sadeczanin.info/aktualnosci-rozmaitosci/art/2
    5218

    Wszyscy uczestnicy dostali pamiątkowe szkaplerzyki z wodą do chłodnicy z
    Lourdes oraz karteczki od spowiedzi do okazywania przy kontroli drogowej.

    --
    Nikanor

  • 7. Data: 2011-09-28 21:16:47
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-28 08:45, zly pisze:

    > Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

    Moze temu, ze tak chcieli Organizatorzy? ;P

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 8. Data: 2011-09-28 21:17:42
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-09-28 08:59, Markowski pisze:

    > Impreze przesadnie religijna nie była - nie bardziej niż msza w Starej
    > Iwicznej.

    No wlasnie ;)

    > Fajnie wyglądała ofiara (w właściwie zrzutka na stypendium dla ubogich
    > utalentowanych) - dwóch gości w katanach z naszywkami MC zbierali do
    > kasków :-)

    I tam ... standardowo ;)

  • 9. Data: 2011-09-29 07:17:21
    Od: Szuwarek <p...@g...com>

    On 28 Wrz, 08:45, zly <b...@N...fm> wrote:

    25218

    > Tylko czemu to jest impreza religijna? :/

    nie byłem, z opisu nie wynika żeby była, ale gdybynawetbyła to czemu
    nie?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 10. Data: 2011-09-29 08:47:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 29 Sep 2011 00:17:21 -0700 (PDT), Szuwarek napisał(a):

    > nie byłem, z opisu nie wynika żeby była, ale gdybynawetbyła to czemu
    > nie?

    Z opisu wynika, że był ksiądz i modlitwy. A na takie rzeczy miejsce imo
    jest w kościele. Na pewno nie wszyscy zgromadzeni byli wierzący, a w takiej
    sytuacji delikatnie mówiąc nietaktem jest odgrywanie takiej szopki.

    --
    marcin