  • Data: 2011-03-26 10:55:18
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 26 Mar 2011 08:56:58 +0100, tl wrote:
    >Nie, moja wycena usługi. Nie obchodzi mnie fakt założonych zysków przez
    >udziałowców i kierownictwo firmy tylko to na co ja wyrażę zgodę.

    Trzeba bylo wyraznie napisac ze to twoja wlasna rachuba.

    No ale 5-7 gr .. to co - w ogole nie dzwonisz ? Bo takich ofert chyba
    nie ma.
    Czy jednak czasem jednak telefonujesz .... czyzby czasaem ta minuta
    rozmowy byla jednak dla Ciebie warta 30 gr /

    >Znaczy to co napisałem.

    Albo konkurencja wymusila obnizke cen, a klienci dzwonia tyle ile maja
    potrzeby.

    J.