  • Data: 2011-03-22 08:22:10
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:im89p7.7qo.0@poczta.onet.pl...
    > "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Mylisz hobby kłócenia się na niusach z hobby wybierania która
    > oferta prepaid da mi minutę więcej rozmowy z 20zł za zdrapkę...

    Nie, nie mylę. Unikam oglądania programów publicystycznych w telewizji i
    dzięki temu odróżniam dyskusję od kłótni.
    Hobby wyciskania maksimum z oferty to też hobby. Podobne do podkręcania
    procesora, tuningu silnika itp. itd.

    > No ale po co pytasz o rzeczy bez znaczenia...

    Jeszcze raz - bo wziąłeś udział w dyskusji więc prowadzę z Tobą rozmowę. Nie
    chcesz, nie musisz.
    Ja wiem ile dla mnie ma wartość ta usługa i nie zamierzam przeplacać. Ty
    możesz zachować tą informację w tajemnicy i
    nie wpłynie ten fakt na moje losy i moje postrzeganie świata w żaden sposób.
    Pytam bo lubię rozmawiać o faktach, a nie emocjach.

    > Ale odpowiem Ci - każda rozmowa ma skrajnie różną wartość.
    > I to jaki masz abonament czy ile masz minut w prepaidzie daje
    > Ci swobodę korzystania z telefonu lub stres i powściągliwość
    > w używaniu go tylko do bardzo ważnych rozmów... Lub
    > zastępowanie "drogich" rozmów na które Cię nie stać sms'ami.
    > Są ludzie którzy sobie cenią wygodę w używaniu telefonu
    > swobodnym bardziej niż te 20zł w kieszeni...

    Unikasz odpowiedzi, chowasz się w skorupce :-) Nie jesteśmy na pustyni gdzie
    woda jest bezcenna i nie żyjemy na pustyni teleinformatycznej gdzie panuje
    monopol na zestawianie połączeń. Ja Ci śmiało odpowiem. Sam fakt zestawienia
    połączenia dwóch osób wyceniam na 5 do 7 gr za minutę. I tyle chcę płacić
    niezależnie od tego czy połączenie ma mi przynieść zysk materialny czy
    emocjonalny. Reszta to nieuzasadnione zdzierstwo firm telekomunikacyjnych.

    > Dla Ciebie dobry, niecodzienny obiad zjedzony w restauracji
    > kojarzy się wyłącznie z dowartościowywaniem się, marketingiem
    > i owczym pędem? To Ci współczuję stary...
    > Albo inaczej zapytam - jak zapraszasz do siebie gości na obiad
    > to częstujesz ich pomidorówką z torebki czy wysilasz się na coś
    > więcej?

    Nie mistrzu, gotuję obiad z dobrych produktów zgodnie z moimi
    umiejętnościami kulinarnymi ale kładę na stole paragonu z poszczególnymi
    cenami produktow z których obiad ugotowałem, a te kupuję najchętniej na
    ryneczku , a nie np. w Almie.
    Liczy się smak , a nie fakt wydania kasy.

    > Wbrew pozorom to nie jest takie proste...
    > Nie uwzględniasz swojego podejścia do sprawy jakie prawdopodobnie
    > promieniuje tą pomidorówką i schabowym w Twoim domu...
    > Reszta domowników to podejście absorbuje w siebie i nim przesiąka
    > i żona wie, że jakby pogadała 10 minut dłużej i nie daj boże zużyła
    > cały prepaid jaki jej wydzieliłeś na miesiąc to ryzykowałaby awanturę :-)

    Nie trafiłeś, właśnie żonie przepadło 29 pln czyli ok. 74 min bo nie miała
    potrzeby tego wykorzystać w tym miesiącu.
    Ja mam fresza. No i staram się zapenić rodzinie ten luksus żeby nie musieli
    myśleć czy skorzystać z telefonu, czy nie.
    Działam " w tle " :-)

    > Gratuluję poczucia pewności jutra... oby Cię przyszłość nie zaskoczyła.

    Ależ może mnie zaskoczyć, takie prawa rządzą tym swiatem. Polecam artykuł z
    sobotniej Wyborczej " Dziurawe drogi na zachód". Tam znajdziesz rozwinięcie
    tego zagadnienia. :-)