  • Data: 2019-12-06 13:16:10
    Temat: Re: Kondensator między stroną pierwotną i wtórną
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Queequeg,

    > Mam na myśli te najtańsze ładowarki, gdzie każdy cent się liczy.

    Jeśli dawali TIW i owijali transformatorki metrami taśmy, to tym
    bardziej opłaci im się FIW, który jest tańszy.

    > Małe, chińskie... nie, nie rączki, automaty.

    Zdziwiłbyś się... Chińskie raczki potrafią wiele a automaty są duże.

    Nie widzę posta Piotra - czyżby nadawał zza anonimizera?
    Entuzjastą TIW przestaje się być, gdy widzi się pękającą izolację
    wdłuż drutu aż do miedzi :(

    --
    Best regards,
    RoMan