  • Data: 2020-02-14 15:47:57
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 14 Feb 2020 12:06:52 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > pomysły, jak zrobić to lepiej. Skoro nie przchodzą do głowy
    > "dziwaczne" pomysły drukowania literkami przygotowanymi do danego
    > języka, robi się to znaną i dobrze opanowaną techniką cofania
    > głowicy.

    Nikt do obejrzenia pdf nie potrzebuje żadnej głowicy. Stąd nie mogę
    zrozumieć dlaczego w 2020 jakiś soft na współczesnym windows robi
    taką hecę zamiast wygenerować to normalnie jak reszta świata robi tj.
    używając normalnych fontów. Jest jeszcze opcja, którą nie dopuszczam,
    że mamy do czynienia ze jakimś starym softem uruchamianym na
    współczesnym windows (bo na pewno windows ten ktoś ma współczesny).
    Acha ten ktoś to księgowy, jeśli to ma jakieś znaczenie.

    --
    Marek