  • Data: 2020-02-14 18:16:24
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > I dlatego najlepiej nie wpuszczac imigrantow ? :-)

    Tu nie ma wynikania. Wnioskiem może być tylko to, że nie należy
    stosować sortowania i segregacji.

    > Ano. Nie ... czy stety ? :-)

    U nas zamiłowanie do starych sprawdzonych sposobów jest ogromne.
    Czesi patrząc na nasze pismo, często dziwują się, że takie archaiczne.
    Oni też kiedyś pisali "cz" i "sz", ale w końcu znaleźli lepszy sposób.

    --
    Jarek