  • Data: 2020-02-14 12:06:52
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Ale PO CO tak robić w 2020 nawet jak się nie ma drukarki??

    Po to, żeby mieć wydrukowane. A przynajmniej wypedeefowane.
    Jednak zamiast "PO CO" lepiej zapytać "DLACZEGO TAK". Moje
    wcześniejsze wyjaśnienia są tylko omówieniem tego, co przeczytałem
    w kombatanckich wspomnienach: "Spolszczałem sprzęt i programy
    i NIGDY by mi do głowy nie przyszło tak dziwaczne rozwiązanie".

    To chyba wyjaśnia wszystko. Żeby coś zrobić lepiej, najpierw musi
    pojawić się świadomość niedoskonałości obecnych rozwiązań. A potem
    pomysły, jak zrobić to lepiej. Skoro nie przchodzą do głowy
    "dziwaczne" pomysły drukowania literkami przygotowanymi do danego
    języka, robi się to znaną i dobrze opanowaną techniką cofania
    głowicy.

    Jarek

    --
    Kaziuk, co ty kosą będziesz kosił? Kosą nie prędzej, prędzej sierpem.