  • Data: 2020-02-07 15:20:45
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Na czym by miała polegać czyjaś wyjątkowość?

    Np Gmocha pamietasz ? Z karykatury poznasz bez problemu, bo szczeka
    wyjatkowa.
    A i tak - znasz osobe z telewizji. A ile osob w kraju bedzie podobne
    do tej karykatury ?
    Czy w Europie ?
    Tylko ich nie znasz.

    >Mogą nawet ze zdjęcia, ale to tak samo wymaga czasu firmy
    >portretowej.

    Prosta karykature powinno sie szybko rysowac.
    Aczkolwiek faktycznie - troche by ich trzeba ...

    >>> inteligencję. I poniekąd tak się dzieje, choć w dokumentach

    >A jednak to działa. Wiem.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tak-zmienila
    -sie-anna-kalata/5g91kfn

    Wskaz 10 podobienstw.
    Ale nie wykluczam, ze sztuczna inteligencja sobie poradzi - tylko nie
    bardzo wiadomo jak ...

    Hm, zeby jakby inne ...

    J.