  • Data: 2010-05-29 17:39:37
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Bzura bo sam to sobie robisz.

    Taka bzdura, że pominąłeś wyraźnie napisane słowo **zwykle**,
    bez którego rzeczywiście moja wypowiedź staje się rozspójniona.

    Nie wiem, co jest akurat w tym sklepie, ale zwykle w takich sklepach jest mleko i
    chleb.
    Nie wiem, co jest teraz w TV, ale zwykle o tej porze w jedynce jest dziennik.
    Nie wiem, co jest tej przyczyną tragedii, ale zwykle przyczyną tragedii jest
    ludzka głupota.

    Nie wiem, co wpływa na ceny, ale mogę się spodziewać czegoś na podstawie mojej wiedzy
    czerpanej z innych miejsc.

    Przypuszczam coś, wnioskuję coś na podstawie czegoś.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'