  • Data: 2010-05-31 12:31:34
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Santana" htrli7$d2u$...@u...news.interia.pl

    > P.S. Mój nick może ci się nie podobać, ale napisz w dwóch słowach skąd wytrzasnąłeś
    swój kojarzący się od razu i bez wątpliwości z
    > pederastą :)

    Głodnemu chleb na myśli? Nic dziwnego -- Białystok ma logo ,,podobne'' do
    pedalskiego.
    Ale ja, choć jestem z Białegostoku, nie jestem pederastą. Trudno mi zgadnąć, dlaczego
    prezydent Truskolaski (notabene źle oceniany chyba przez wszystkie warstwy społeczne
    tego miasta) zdecydował się na takie logo -- kontrowersyjne.

    Prywatnie do podwładnych prezydenta -- nie zamierzam ujawniać nazwisk i okoliczności
    wygłaszania opinii, które pracy prezydenta nie schlebiają. :) Ponieważ jednak z tymi
    opiniami spotykam się co krok, jestem przekonany, iż prezydent nie uzna za konieczne
    dowodzenie moich słów. :) Co do krytyk wygłaszanych nie przez podwładnych -- cóż, :)
    chyba prezydent ma swoje uszy sprawne. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'