  • Data: 2010-05-22 11:16:05
    Temat: Re: Komputery z Castoramy
    Od: vDon <v...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek wrote:

    > Ciekawe gdyby to on trafił na takiego testowanego przez np. 3 osoby
    > lapka to jak by zareagował?

    Takiego "testowanego" lapka w bardziej rozwiniętych gospodarczo krajach
    a la USA oferuje się jako "refurbished". Dzięki temu i wilk jest syty, i
    owca cała. Do interesu nikt raczej nie dopłaca, pomimo ogólnie sporo
    niższych cen od polskich.

    > Klient nie postawi się na pozycji sprzedającego, bo każdego z nich uważa
    > za kapitalistę, który już się tyle "nachapał", że nic mi się nie stanie
    > jak przez niego straci.

    Nie idealizując systemu gospodarczego u naszego Wielkiego Brata zza
    oceanu - polskiemu kapitalizmowi w dziedzinie handlu "troszeczkę"
    jeszcze do niego brakuje.

    > Nie bierze też pod uwagę użytkownika, który jako
    > następny trafi na komputer z zainstalowanymi przez niego śmieciami.

    AFAIK większość obecnego sprzętu pozwala w miarę prosty sposób
    przywrócić stan "dziewiczy" dzięki partycji recovery.