    Subject: Re: Komputer z używanych części
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Date: Wed, 19 May 2021 12:41:02 +0200

    On 18.05.2021 20:06, _Master_ wrote:

    > A dla przyszłego gracza (za rok komunia ;-) )
    > Procesor G4400. został mi po modernizacji.

    To ma szansę sprawdzić się w grach sprzed kilku lat? Pytam, bo widzę, że
    w PassMarku ten procesor ma zauważalnie niższy wynik niż i5-3550,
    którego też kiedyś używałem - 2604 vs 4774 punktów. Nadrabia czymś
    jeszcze poza niższym zużyciem energii, na przykład lepszym zintegrowanym
    układem graficznym?

    Pytam właśnie dlatego, że:
    1) Trochę wyleciałem z tematyki grania na PC, jeśli już gram, to głównie
    na konsoli.
    2) Zaliczyłem dość spory przeskok jeśli chodzi o sprzęt komputerowy,
    którego używam na co dzień: z i7 trzeciej generacji przeszedłem od razu
    do Ryzena 5600X. W głowie zakodowało mi się przekonanie, że
    i5-3550/i7-3770 to stare procesory i jako takie nie nadają się już do
    grania. Dlatego moje pytanie odnosiło się raczej do nieco nowszych
    generacji. Może jednak się mylę co do tych procesorów?