eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKomputer spalania w gaznikowym moto DIYRe: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Komputer spalania w gaznikowym moto DIY
    Date: Thu, 26 Jul 2012 07:42:00 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 19
    Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
    References: <jumpmg$quf$1@node2.news.atman.pl> <p...@n...chmurka.net>
    <jupk6f$t6c$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1343288520 16290 94.75.119.166 (26 Jul 2012
    07:42:00 GMT)
    X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jul 2012 07:42:00 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
    :>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
    9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
    X-Composer: nano
    X-User-Uptime: 864765631 seconds
    X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
    p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
    User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
    X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
    !V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
    X-Comment-To: AZ <a...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:657795
    [ ukryj nagłówki ]

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Nie widze, mozna i taki sposob OIDP stosuje sie we flotach, ale mnie bardziej
    > interesowalo biezace spalani co przy dluzszych trasach pozwala utrzymac na
    > odpowiednio niskim poziomie i przeklada sie jakos na koszt wachy.

    W sumie spalanie to iloczyn obrotów i położenia przepustnicy, nie? Może
    wystarczyłby wskaźnik położenia przepustnicy (np. w procentach) - bo to
    jest ciężko wyczuć.

    > Ale mam tez inny pomysl jeszcze, brac po prostu impulsy z pomp paliwa, pytanie
    > tylko czy taka pompa na jednego pompniecie wpycha tyle samo paliwa.

    U mnie nie ma pomp :(

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: