  • 11. Data: 2009-10-02 17:50:54
    Temat: Re: Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > I teraz istotna sprawa: po ponownej próbie uruchomienia komputer się nie
    > włącza. To znaczy włącza się dioda power, zaczyna coś tam rzęzić w dyskach
    > czy w wiatrakach, ale nie ma "piknięcia" startowego, ekran jest czarny.
    > Trzeba go znowu wyłączyć na amen i dopiero po ok. 3-5 minut odpoczynku da
    > się normalnie uruchomić (jest już "pik" i pokazują się wpisy Biosu i
    > wszystko normalnie sie uruchamia). Tak jakby coś się przegrzewało i
    > wymagało ostudzenia. Ki diabeł?

    Np. chipset może być walnięty na wiele sposobów. Zasilacz zresztą też. Mogą
    być to rzeczy niewykrywalne dla typowych programów diagnostycznych, np. może
    spadać napięcie na pamięciach gdy równocześnie twardy mocno pracuje i karta
    graficzna pociągnie więcej mocy. Do czego zmierzam - ciężko cokolwiek
    wykluczyć bez drugiego, w 100% sprawnego zestawu
    płyta-procesor-pamięci-zasilacz, a najlepiej jeszcze grafika.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 12. Data: 2009-10-02 18:23:24
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    przynajmniej jego troche posiadam w odroznieniu od ciebie

    pIOTER

  • 13. Data: 2009-10-02 21:33:09
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wisi. Jedyne co można zrobić to wyłączyć go głównym przyciskiem i to po
    > kilkusekundowym przytrzymaniu.
    >
    > I teraz istotna sprawa: po ponownej próbie uruchomienia komputer się nie
    > włącza. To znaczy włącza się dioda power, zaczyna coś tam rzęzić w dyskach
    > czy w wiatrakach, ale nie ma "piknięcia" startowego, ekran jest czarny.
    > Trzeba go znowu wyłączyć na amen i dopiero po ok. 3-5 minut odpoczynku da
    > się normalnie uruchomić (jest już "pik" i pokazują się wpisy Biosu i
    > wszystko normalnie sie uruchamia). Tak jakby coś się przegrzewało i wymagało

    Jaki zasilacz (marka model), jaki stan kondensatorów elektrolitycznych na płycie
    głównej ( http://www.grush.one.pl/article.php?id=elektrolit ) ?
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 14. Data: 2009-10-03 08:27:27
    Od: "Alfer" <a...@m...pl>

    > Jaki zasilacz (marka model)

    Mode Com FEEL-350ATX

    > jaki stan kondensatorów elektrolitycznych na płycie

    Kondensatory są w porządku.

    Zdjąłem wentylator z procesora do przeczyszczenia, pokryty był futerkiem z
    kurzu, podejrzewam że to mogło być przyczyną konieczności studzenia po
    zawieszce (przegrzewanie procesora).

    A.

  • 15. Data: 2009-10-03 10:51:38
    Od: "Zet" <n...@p...onet.pl>

    > Mode Com FEEL-350ATX

    Ta linia zasilaczy (Feel) od ModeCom nie jest udana, zmień zasilacz na ModeCom
    MC350W albo jakiegoś taniego Fortrona o podobnej mocy, jak masz większy zapas
    gotówki poszukaj czegoś na http://zenfist.pl/ (wybrany model możesz kupić
    oczywiście gdzie indziej).
    --
    Pozdro!
    Zet

  • 16. Data: 2009-10-03 16:36:06
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    pIOTER pisze:
    > przynajmniej jego troche posiadam w odroznieniu od ciebie
    >
    > pIOTER

    Jeśli tak mówisz to pewnie prawda :-)

    --
    RyAn

  • 17. Data: 2009-10-03 17:06:49
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    kazdy tak moze powiedziec, nietrudno jest byc madrzejszym od ciebie

    pIOTER

  • 18. Data: 2009-10-03 20:06:46
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pIOTER" <g...@w...peel> napisał w wiadomości grup
    > kazdy tak moze powiedziec, nietrudno jest byc madrzejszym od ciebie

    On przynajmniej potrafi skonfigurować czytnik. Widać masz IQ musztardy.

  • 19. Data: 2009-10-03 20:39:51
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    i na tym widac jego umiejetnosci sie koncza
    twoje Iq niestety ciagle pozostaje ponizej zera niezaleznie od tego jak
    bardzo sie starasz

  • 20. Data: 2009-10-05 08:25:31
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > jakos to tylko jednemu psycholowi przeszkadza
    > pIOTER
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur
    > wirusow 4390 (20090902) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    To jest juz nas dwoch psycholi.
    Czy jak chodzisz w gości to pierdzisz przy stole bo też nikomu to nie
    przeszkadza?

    --
    Paweł