  • 1. Data: 2009-10-02 17:20:31
    Temat: Netbook z napedem optycznym
    Od: "bagietek" <b...@l...fr>

    Chciałbym się dowiedzieć czy istnieją Netbooki z wbudowanym napędem DVD?
    Nie interesuje mnie zewnętrzny USB. Jakieś przykładowe modele?

  • 2. Data: 2009-10-02 17:46:00
    Temat: Re: Netbook z napedem optycznym
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Chciałbym się dowiedzieć czy istnieją Netbooki z wbudowanym napędem DVD?
    > Nie interesuje mnie zewnętrzny USB. Jakieś przykładowe modele?

    Raczej nie jest to fizycznie możliwe. Coś za coś. Ideą netbooka jest mały
    rozmiar za napędy.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 3. Data: 2009-10-02 17:55:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-10-02 19:46, Użytkownik =Marcos= napisał:

    > Raczej nie jest to fizycznie możliwe. Coś za coś. Ideą netbooka jest
    > mały rozmiar za napędy.

    W sprzętach z ekranami do 10 cali napędu nie montują.
    Ale montują w laptopach z ekranami od 12 cali, ale cenowo
    to już wyższa półka.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-10-11 15:25:40
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    bagietek pisze:
    > Chciałbym się dowiedzieć czy istnieją Netbooki z wbudowanym napędem DVD?

    Po co?

    > Nie interesuje mnie zewnętrzny USB. Jakieś przykładowe modele?

    Nie widziałem na oczy. Kłóci się to z samą ideą. Jeśli chcesz
    napędu DVD, to szukaj małych notebooków, a nie netbooków.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |