  • 1. Data: 2009-10-02 13:50:00
    Temat: ups jaki wybrać ok. 300-400zł
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    tylko te czasy jakieś dziwne, jeden nawet minuty nie trzyma przy 100%
    obciążenia, drugi trzyma 20 minut, komu wieżyć? jak dokonać właściwego
    wyboru, a może jeszcze inne?

    http://allegro.pl/item752358460.html
    Moc pozorna 1000 VA
    Moc rzeczywista 600 Wat
    Czas podtrzymania dla obciążenia 100% 50 s
    Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% 10 min

    http://allegro.pl/item751377933.html
    Nazwa produktu Mustek UPS PowerMust 1000 USB plastic
    Moc pozorna 1000 VA
    Czas podtrzymania dla obciążenia 100% 20 min
    Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% 40 min

    http://allegro.pl/item750676984.html
    UPS Mustek PowerMust 1000VA OffLine
    Moc pozorna 1000 VA
    Moc rzeczywista 600 Wat
    Czas podtrzymania dla obciążenia 100% 15 min
    Czas podtrzymania przy obciążeniu 50% 35 min

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-10-02 14:32:50
    Temat: Re: ups jaki wybrać ok. 300-400zł
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > tylko te czasy jakieś dziwne, jeden nawet minuty nie trzyma przy 100%
    > obciążenia, drugi trzyma 20 minut, komu wieżyć? jak dokonać właściwego
    > wyboru, a może jeszcze inne?

    Zdecydowanie inne. Pytanie podstawowe. Co chcesz podtrzymywać i na jak
    długo? I uruchom moduł sprawdzania pisowni.

  • 3. Data: 2009-10-02 16:18:04
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zdecydowanie inne. Pytanie podstawowe. Co chcesz podtrzymywać i na jak
    > długo? I uruchom moduł sprawdzania pisowni.

    q6600 + acer lcd 20cali, 1x dysk, 1x dvd, ati2600xt
    wymieniony wentylator w zasilaczu i procesora na 12cm
    zasilanie modemu, routera, bramki voip
    telefonu bezprzewodowego, zegara led wysokosc cyfry 5cm

    na czym mi zależy?
    1. komp pochodził z 5 minut jak padnie zasilanie, powiadomił mnie że padło i
    zamknął system przy padającej baterii, jak dłużej niż 5 minut to też miło
    2. jak mnie nie ma telefon internetowy chodził zawsze

  • 4. Data: 2009-10-02 17:16:10
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > na czym mi zależy?
    > 1. komp pochodził z 5 minut jak padnie zasilanie, powiadomił mnie że padło
    > i zamknął system przy padającej baterii, jak dłużej niż 5 minut to też
    > miło

    Czas pracy na bateriach jest głównie limitowany jej stanem. Będziesz
    zmieniał baterie co 2, 3 lata?

    > 2. jak mnie nie ma telefon internetowy chodził zawsze

    "Chodził zawsze" to nie ta klasa zabezpieczeń.

  • 5. Data: 2009-10-02 17:18:04
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > q6600 + acer lcd 20cali, 1x dysk, 1x dvd, ati2600xt

    "APC Smart UPS 700" - takiego używam do
    Q6600+ati2400+3*DVB+3*HD+8GB+Monitor+router DSL+router WiFi.

    --
    marfi

  • 6. Data: 2009-10-02 18:42:03
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "marfi" wrote:
    > "APC Smart UPS 700" - takiego używam do
    > Q6600+ati2400+3*DVB+3*HD+8GB+Monitor+router DSL+router WiFi.

    Ja mam Ever ECO 500 CDS i daje radę z C...@...0, 2GB, GTX260,
    2x HDD, DVD, Hub USB, router adsl, masa gratów na USB, monitor
    19" LCD. No chyba, że gram w bardzo wymagającą grę, to wtedy
    jest szansa, że nie wyrobi i się wyłączy, ale w idle podtrzymuje
    w nocy lub gdy jestem w pracy, a o to mi chodziło.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2009-10-02 18:59:08
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "APC Smart UPS 700" - takiego używam do
    > Q6600+ati2400+3*DVB+3*HD+8GB+Monitor+router DSL+router WiFi.

    jakieś czasy po utracie napięcia?

  • 8. Data: 2009-10-02 19:00:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czas pracy na bateriach jest głównie limitowany jej stanem. Będziesz >
    > zmieniał baterie co 2, 3 lata?

    wiem że akumulator wieczny nie jest

    > "Chodził zawsze" to nie ta klasa zabezpieczeń.
    chwytasz za słówka

    pytasz, nic nie wnosisz do dyskusji,
    więc o co ci chodzi?

  • 9. Data: 2009-10-02 19:36:59
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    > jakieś czasy po utracie napięcia?

    U mnie E...@...66GHz +GF7600+HDD+DVD+CD+SBLIVE+2GB+monitor Eizo 22" trzyma
    to APC Smart 1000 około 60 minut.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2009-10-02 20:43:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie E...@...66GHz +GF7600+HDD+DVD+CD+SBLIVE+2GB+monitor Eizo 22" trzyma
    > to APC Smart 1000 około 60 minut.

    z tego co widzę różni się od Mustek PowerMust 1000VA OffLine
    wyższą mocą i avr, kosztem nowego kilkukrotnie
    czy naprawdę warto? są na allegro używki
    ponoć z wymienioną baterią (podobno) 445zł