  • 1. Data: 2009-10-02 13:52:03
    Temat: Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
    Od: "Alfer_z_pracy" <a...@m...pl>

    Dawno temu pisałem już o moim felernym komputerze. Komp to: Intel Core2 Duo
    E6300 1.86 GHz, 2 GB RAM, Windows Media Center, 3 dyski 160 GB, karta
    graficzna NVidia 128 MB.W ogromnym skrócie: wiesza się nieregularnie.
    Pomińmy detale, w międzyczasie testowałem już pamięć, odpinałem różne
    peryferia, testowałem napięcie na zasilaczu, temperatury procesora i takie
    tam różne. Nie udało mi się znaleźć winowajcy. W końcu się z tym pogodziłem,
    to się zdarza nie aż tak często abym z tym żyć nie mógł, a lada chwila kupię
    nowy komputer i problem się sam rozwiąże :-) Ale mam jeszcze jedno pytanie.
    Ostatnio zawieszka poszła o krok do przodu i być może na podstawie tego co
    napiszę ktoś mądry wymyśli gdzie leży pies pogrzebany.

    Otóż do tej pory po zawieszce zamrażało się wszystko totalnie (tylko dźwięk
    wibrował, o ile coś grało w trakcie zawieszki np. przy oglądaniu filmu).
    Jednak wówczas należało wcisnąć reset i komp się normalnie restartował i
    uruchamiał od początku.

    Natomiast obecnie po zawieszce wciśnięcie resetu nic nie daje, komp nadal
    wisi. Jedyne co można zrobić to wyłączyć go głównym przyciskiem i to po
    kilkusekundowym przytrzymaniu.

    I teraz istotna sprawa: po ponownej próbie uruchomienia komputer się nie
    włącza. To znaczy włącza się dioda power, zaczyna coś tam rzęzić w dyskach
    czy w wiatrakach, ale nie ma "piknięcia" startowego, ekran jest czarny.
    Trzeba go znowu wyłączyć na amen i dopiero po ok. 3-5 minut odpoczynku da
    się normalnie uruchomić (jest już "pik" i pokazują się wpisy Biosu i
    wszystko normalnie sie uruchamia). Tak jakby coś się przegrzewało i wymagało
    ostudzenia. Ki diabeł?

    Pozdrawiam
    A.
    www.alfer.pl

  • 2. Data: 2009-10-02 13:56:47
    Temat: Re: Komputer się zawiesza, ciąg dalszy
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    dlatego uzywam tylko oryginalnych mobo Intela - najstabilniejsze plyty
    glowne jakie znam

    pIOTER

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4390
    (20090902) __________

  • 3. Data: 2009-10-02 15:04:34
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    pIOTER pisze:
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4390 (20090902) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Tak byś jeszcze zaczął netykiety używać to byłoby jeszcze lepiej.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-10-02 15:11:15
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    jakos to tylko jednemu psycholowi przeszkadza

  • 5. Data: 2009-10-02 15:17:42
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    pIOTER pisze:
> [...]
    4390 (20090902) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Wszystkim matołeczku przeszkadza. Daj się zbadać.
    PLONK

    --
    RyAn

  • 6. Data: 2009-10-02 15:23:17
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    ponoc nie ma ludzi normalnych, są tylko niezdiagnozowani. Zastanow sie wiec
    nim cos takiego napiszesz

    pIOTER

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4476
    (20091002) __________

  • 7. Data: 2009-10-02 15:38:05
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    pIOTER pisze:
> [...]
    4476 (20091002) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Wszystkim przeszkadza.Rzygać się chce od tych wstawek.
    Doradzasz, mądrzysz się, a nie umiesz parę razy kliknąć na własnym
    komputerze.Jak nie wiesz co zrobić, to przeczytaj to
    http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-10-02 15:44:03
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    niedawno przeinstalowywalem system i jakos przestawienie noda umknelo mojej
    uwadze, dzieki

    pIOTER

  • 9. Data: 2009-10-02 17:06:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "pIOTER" <g...@w...peel> napisał w wiadomości grup
    ..
    > niedawno przeinstalowywalem system i jakos przestawienie noda umknelo
    > mojej uwadze, dzieki

    Ale i tak Outlook Express nie skonfigurowany.

  • 10. Data: 2009-10-02 17:13:27
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    pIOTER pisze:
> [...]
    4476 (20091002) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    No to się zdiagnozuj zamiast erupcjami "yntelektu" tryskać.

    --
    RyAn