  • 21. Data: 2010-08-24 13:44:34
    Temat: Re: Komputer pod TV (trochę długie)
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-24 15:32, akanid pisze:

    > po co? Przecież "jestem głupi jak but i nic już szybko tego nie zmieni".

    Chyba jednak tak a juz myslalem ze zaczales myslec.

  • 22. Data: 2010-08-24 14:00:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-08-24, o godz. 15:40:50
    akanid <a...@f...email> napisał(a):

    > Niby tak... Ale to znowu zabawy i rzucanie zaklęć... A tak jak stoi

    Zabawa? Zaklęcia? 5 minut konfiguracji i tyle.

    > pod TV to wystarczy raz wgrać kodeki i potem subedit wsio pociągnie.
    > Nie ma problemów z napisami (ba nawet jak są to se mogę ładnie w
    > subedicie podregulować), nie ma problemów z formatem napisów.

    Zerknij np. na PS3 media server. Jka masz kogoś z PS3 do przetstowania
    to soft jest darmowy. Żadnych czarów nie trzeba - konfiguracja banalna.

    Zdrówko

  • 23. Data: 2010-08-24 23:14:25
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z wetkniętego
    doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

    Wcześniej też używałem (dość wypasionego) peceta podłączonego długim kablem HDMI
    do telewizora, ale niedawno zmieniłem tv na nowoczesniejszy, ktory odtwarza MKV
    i AVI-hd przez USB i teraz już tylko tak odtwarzam fimy.

    latet

  • 24. Data: 2010-08-24 23:17:30
    Od: "latet" <l...@l...pl>

    >A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z wetkniętego
    >doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

    Albo jeden z licznych mediaplayerów - do wyboru, do koloru tu:
    http://www.iboum.com/

    a szczególnie ciekawy jest ten, bo (jako jeden z nielicznych mediaplayerów) ma
    też czytnik płyt DVD:
    http://www.iboum.com/pr/ariva150.php

    Pozdrawiam,

    latet

  • 25. Data: 2010-08-25 00:34:35
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@f...email> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Chcę kupić sobie mini PC który postawię pod TV. Zastosowanie chyba
    > oczywiste: Filmy DivX co istotne również w HD, od czasu do czasu YouTube i
    > może internet (lecz ostatnie wątpliwe bo w domu i netbook i

    Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

  • 26. Data: 2010-08-25 00:38:10
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    >A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z
    >wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?

    Albo z sieci domowej, z jakiegoś NAS-a albo komputera?

  • 27. Data: 2010-08-25 04:52:31
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-25 02:34, MC pisze:
    > Dlaczego nie telewizor, który ma to wszystko? Po co wyważać otwarte drzwi?

    Po to że juz mam całkiem niezły TV. Po co mam kupować coś co już mam?
    Zresztą sami piszecie,że jest tyle rozwiazań... a to TV,a to jakiś media
    player a to jeszcze inne cudo. uważam generalnie, że każde z nich jest
    dobre tylko każdy musi wybrać coś dla siebie. W moim przypadku wybieram
    małego kompa pod TV.
    akanid

  • 28. Data: 2010-08-25 06:24:17
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-25 01:14, latet pisze:
    > A nie prościej kupić telewizor, który plik MKV full HD odtworzy z
    > wetkniętego doń przez USB pendrive'a lub przenosnego dysku twardego?
    Ta, też mam taki tv, tylko problem zaczyna się gdy masz ochotę mieć
    jeszcze .txt wyświetlane

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 29. Data: 2010-08-25 07:01:20
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Ta, też mam taki tv, tylko problem zaczyna się gdy masz ochotę mieć
    > jeszcze .txt wyświetlane

    To też zależy od telewizora. Niektóre radzą sobie z tym formatem napisów.

  • 30. Data: 2010-08-25 07:09:27
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Po to że juz mam całkiem niezły TV. Po co mam kupować coś co już mam?

    Komputer też masz.

> [...]
    > player a to jeszcze inne cudo. uważam generalnie, że każde z nich jest
    > dobre tylko każdy musi wybrać coś dla siebie. W moim przypadku wybieram

    W wypadku telewizora dostajesz gotowe rozwiązania już dostosowane do
    potrzeb, które zgłaszasz. Filmy DivX także i w HD, YouTube a może nawet
    Internet (do Panasoników nawet możesz dołączyć klawiaturę). I bez problemu
    pociągnie film w 1920x1080 w formacie mkv. Tylko trzeba wybrać model, który
    to wszystko ma.