  • 11. Data: 2010-08-23 19:48:18
    Temat: Re: Komputer pod TV (trochę długie)
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-23 18:45, akanid pisze:
    Tak jak mówię czy udźwignie to filmy w HD? Jeśli film
    > trza by lokalnie zgrać na HDD a nie przez sieć przeboleję takie
    > rozwiązanie.

    Najprędzej te z ION-em 2.
    Zobacz jeszcze to:
    http://twojepc.pl/news21855.html

    miab

  • 12. Data: 2010-08-23 20:08:09
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-23 21:48, miab pisze:
    > Najprędzej te z ION-em 2.
    > Zobacz jeszcze to:
    > http://twojepc.pl/news21855.html

    ciekawe, ciekawe... sprawdzę, tylko już nie dziś bo zaraz na nockę do
    roboty lecę. Na szybkiego wychodzi drożej jak ION wiec kwestia teraz aby
    dojść do tego czy na IONie jedynce pójdzie te HD... Jeśli tak po co
    przepłacać. Jeśli nie pójdzie wtedy oczywiście trzeba się będzie IONem 2
    zainteresować.

    akanid

  • 13. Data: 2010-08-23 20:52:28
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-08-23 18:45, akanid pisze:
    > ZOTAC ZBOX ND-02, Intel(R) Atom(TM) 330
    > nVIDIA ION , DDR3 SO-DIMM, HDMI, SATAII+eSATA, GbLAN, 1 x VESA mount,
    > 6xUSB2.0
    > http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602211
    Tego posiadam, bez problemu odtwarza wszystko co się rusza na tv full-hd
    w 1080p, włącznie z mkv 1080p, avi mpg itd. Tyle ze ja uzywam to z XBMC
    (media-center) samobieżnym (tzn zintegrowanym mediacenter razem z OS
    linux, tak ze zewnetrznie obslugujesz to jak TV czy dvd, właczasz i
    jest), aczkolwiek możesz jego wersję sciągnąć na dowolny OS i zobaczyć
    jak działa (albo użyć swojego XP jako bazę do odpalenia) http://xbmc.org/

    Jedyny minus tych zotaców to chłodzenie "laptopowe" - w nocnej ciszy
    troche to słychać, tak jak w laptopie dosłownie, ale słychać. Lada
    chwila wypatroszę mu obudowę na pół i dam mu 10cm wysokości pasywny
    radiator zamiast tego chłodzenia 5mm wysokiego z wiatraczkiem, te 20-25W
    bez problemu można pasywnie schłodzić, tylko piękny design i slim
    obudowa się z tym kłóci...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2010-08-24 01:42:24
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-23 22:08, akanid pisze:

> [...]
    > dojść do tego czy na IONie jedynce pójdzie te HD... Jeśli tak po co
    > przepłacać. Jeśli nie pójdzie wtedy oczywiście trzeba się będzie IONem 2

    Moze kup sobie jakas mante za 100zl i bedziesz zadowolony.

    http://www.manta-sklep.com.pl/lista.php?t=Odtwarzacz
    e%20DVDDivX%20-%20odtwarzacze%20dvd%20divx,%20manta%
    20prince%202,%20emperor%203%20card%20reader,%20xvid%
    20player,%20polskie%20napisy%20txt&kategoriaID=1

  • 15. Data: 2010-08-24 08:34:00
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-08-23 20:19, akanid pisze:

    > powaznie to ja myślałem i finalnie stwierdziłem że komputera jednak nic
    > nie zastąpi. a to problemy z czytaniem napisów a to z wersją divxa. a
    > to, że taki odtwarzacz czyta avi ale mpg już nie że o mkv nie wspomnę.

    Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z
    tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva mają znacznie
    bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

    co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim
    samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart
    grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.

  • 16. Data: 2010-08-24 12:17:31
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-08-23, o godz. 19:59:23
    konieczko <t...@o...pl> napisał(a):

    > Pomysl powaznie nad kupnem jakiegos tunera klasy dreambox 800 DVB-T
    > lub DVB-S lub klona, pobor mocy bedzie o 200WAT mniejszy nie
    > wpominajac o wielkosci i wygodzie obslugi.

    Ewentualnie PS3 czy XBOX i streaming wideo z komputera stacjonarnego.
    Wtedy to co się da odtworzyć zależy od komputera stacjonarnego.

    Zdrówko

  • 17. Data: 2010-08-24 13:25:58
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-24 10:34, boxfish pisze:
    > Jesteś pewnien ? mój tv ciagnie 99% materiału jaki mu zapodam w mkv a z
    > tego co wiem odtwarzacze typu asus o!play cy arriva mają znacznie
    > bogatszą paletę odtwarzanych formatów.

    sprawdziłem na dwóch odtwarzaczach. mój ostatni ten co mam jest BD i
    czyta takie filmy o ile nie są to mpgi a napisy wyłącznie w MicroDVD.
    Każde konwertowane napisy z czego innego sie albo rozjeżdzają
    _masakrycznie_ albo "nie znikają"

    > co wiecej dedykowane chipy w odtwarzaczach wartych 300-400 zł (czy moim
    > samsungu) radzą sobie bezproblemowo z mkv 1080p z którymi komputer wart
    > grubo ponad 1000 zeta miewa problemy.

    Właśnie dlatego dopytuję się tutaj dokładniej o sprzęt :-)

    akanid

  • 18. Data: 2010-08-24 13:30:04
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-23 22:52, BartekK pisze:
    > Tego posiadam, bez problemu odtwarza wszystko co się rusza na tv full-hd
    > w 1080p, włącznie z mkv 1080p, avi mpg itd.

    Wielkie dzięki. Wychodziłoby na to, że mamy zwycięzcę.

> [...]
    > linux, tak ze zewnetrznie obslugujesz to jak TV czy dvd, właczasz i
    > jest), aczkolwiek możesz jego wersję sciągnąć na dowolny OS i zobaczyć

    No jak już coś bedzie pod TV stało to wtedy w cuda typu MC można się
    bawić :-)

    > Jedyny minus tych zotaców to chłodzenie "laptopowe" - w nocnej ciszy
    > troche to słychać, tak jak w laptopie dosłownie, ale słychać.

    Liczyłem się z tym...

> [...]
    > radiator zamiast tego chłodzenia 5mm wysokiego z wiatraczkiem, te 20-25W
    > bez problemu można pasywnie schłodzić, tylko piękny design i slim

    ...ale żeby było aż tak źle :-)

    akanid

  • 19. Data: 2010-08-24 13:32:25
    Od: akanid <a...@f...email>

    W dniu 2010-08-24 03:42, konieczko pisze:
    > Moze kup sobie jakas mante za 100zl i bedziesz zadowolony.

    po co? Przecież "jestem głupi jak but i nic już szybko tego nie zmieni".

    --
    akanid

  • 20. Data: 2010-08-24 13:40:50
    Od: akanid <a...@f...email>

    > Ewentualnie PS3 czy XBOX i streaming wideo z komputera stacjonarnego.
    > Wtedy to co się da odtworzyć zależy od komputera stacjonarnego.

    Niby tak... Ale to znowu zabawy i rzucanie zaklęć... A tak jak stoi pod
    TV to wystarczy raz wgrać kodeki i potem subedit wsio pociągnie. Nie ma
    problemów z napisami (ba nawet jak są to se mogę ładnie w subedicie
    podregulować), nie ma problemów z formatem napisów.

    akanid