  • Data: 2011-01-30 02:50:45
    Temat: Re: Komputer do obróbki zdjec do 3 tys
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnik2v5c.28d4.januszek@gimli.mierzwiak.com...
    > abs napisa?(a):

    > Potrzebujesz jakiegos 3.5" (Corsair takie robi) albo Kingstona z
    > zestawem desktop bundle ;)

    Chłopie, wymieniony zestaw to program Acronisa do przepisania partycji z
    normalnego dysku na SSD. Po co gość ma za to płacić? Poza tym Kingston ma
    różne SSD od bardzo dobrych do skrajnego badziewia. Bez podanai modelu, a
    raczej kontrolera twoja rada jest niewiele warta. Samo Corsair też nic nie
    znaczy.