  • Data: 2011-02-18 18:25:01
    Temat: Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 18:59:19 +0100, Karol Y napisał(a):

    > A jak w wyborze grafiki ma pomóc podanie częstotliwości z jaką grasz w
    > gry? Co za różnica czy co tydzień, czy raz na 10 lat, jak to ma być
    > najnowsza gra.

    Nie chce byc zrzedliwy, ale jak narazie nie dostalem ani jednej konkretnej
    odpowieddzi tylko same "belkoty"...

    Czestotliwosc grania w gry podaje ze wzgledu iz nie jest to najwazniejsze !
    Podaje by zaznaczyc, ze w gry NIE GRAM !

    Zaznaczam, ze ma byc porzadna, ze wzg. na zywotnosc takiego podzespolu -
    jesli dzisiaj kupie porzadna karte to i za 4lata wlacze na niej jakas
    "mniej wymagajaca" gierke czy program graficzny albo sprzedam za dobry
    pieniadz.

    Monitory mam 24" i 22" jesli to gra role- odpowiednio 1920x1080 i
    1920x1200 pracuja w natywnej rozdzielczosci.