  • Data: 2011-02-23 18:14:22
    Temat: Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-02-2011 o 18:38 Roger(OS) napisał na pl.comp.pecet:

    > Czyta, czytam, czytam, czytam juz tak czytam od kilkunastu dobrych dni
    > no i natrafilem na informacje - jesli kupi sie mainboard'a na P67/H67 i
    > !!! UWAGA !!! zarejestruje go na stronie gigabyta do 30-marca 2011 to po
    > wydaniu nowej plyty, z poprawionym ukladem producent bezplatnie wymieni
    > ja na NOWY MODEL.

    Pisałem, że już rozmawialiśmy w innym wątku o tym. Była tam również ta
    informacja. Podałem linka. Gdybyś przeczytał...

    > Ciekawa informacja - wiec na co mam jeszcze czekac? Zamawiac juz jutro
    > sprzecik? Co sadzisz? Bo juz naprawde dostaje metliku w glowie od tych
    > wszystkich informacji czytanych nt. cpu, plyt, chipsetow, bledow z sata
    > itd...

    Przecież w kółko powtarzam. Jeżeli komuś się spieszy lub nie przeszkadza
    to, że musi później wybebeszyć komputer, nosić płytę i czekać na następną,
    to niech bierze, bo to jest korzystniejszy zakup!
    Odpowiednikiem poprzedniego jest płyta Gigabyte GA-P67A-UD3 i Core i5 2500.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail