  • Data: 2011-02-23 17:38:32
    Temat: Re: Komputer do 3000, 64bit, raid, bez monitora
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 17:54:20 +0100, WiesłaW napisał(a):

    <cuach>

    > To znowu nieporozumienie. Płyta na P55 jest na podstawkę LGA 1156, na
    > P67 na LGA 1155. W pierwszą włożysz procesor np i5 760, w drugą np
    > i5 2500. Odwrotnie się nie da. Przypominam, że na chwilę obecną Intel
    > ma problemy z chipsetem P67/H67 i innymi z tej serii i wycofuje płyty.
    > Nie zmienia to faktu, że procesory na tę podstawkę są wydajniejsze od
    > poprzedników i są w tej samej cenie.

    > Jak się komuś nie spieszy radziłbym poczekać. Nie na i7, ale na poprawioną
    > wersję chipsetu.

    Czyta, czytam, czytam, czytam juz tak czytam od kilkunastu dobrych dni :-)
    no i natrafilem na informacje - jesli kupi sie mainboard'a na P67/H67 i
    !!! UWAGA !!! zarejestruje go na stronie gigabyta do 30-marca 2011 to po
    wydaniu nowej plyty, z poprawionym ukladem producent bezplatnie wymieni ja
    na NOWY MODEL.
    Ciekawa informacja - wiec na co mam jeszcze czekac? Zamawiac juz jutro
    sprzecik? Co sadzisz? Bo juz naprawde dostaje metliku w glowie od tych
    wszystkich informacji czytanych nt. cpu, plyt, chipsetow, bledow z sata
    itd...

    Roger(OS)