    From: Jacek Kauch <j...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer Firmowy
    Date: Tue, 16 Jun 2009 09:45:13 +0200

    On 09-06-16 08:39, in article s...@e...rdc.pl,
    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote:

    > Piękne. Klasyczne makowe "jeżeli czegoś nie da się zrobić na maku, to
    > znaczy, że tego nie potrzeba".

    Dostrzegam po kolejnej Twojej wypowiedzi, że brakuje Ci elementarnego
    zrozumienia treści. Warto byś przeczytał nie tylko ostatnią moją wypowiedź
    ale również poprzedzające, innych adwersarzy. Powinno to nieco rozświetlić
    Twoje spojrzenie na zagadnienie o którym jest dyskusja. Wtedy, pewnie po
    konstruktywnych przemyśleniach nabrałbyś przekonania, że w tej "odnodze"
    wątku dyskusja toczy się o Maku Mini, o jego możliwości rozbudowy. Nie
    generalnie o Makach. Mogę liczyć na odrobinę zaangażowania zamiast prostego
    klepania w klawisze?

    Ja po prostu jestem otwarty na argumenty i rzeczową dyskusję. I chcę
    dyskutować nie ewangelizować. Ja znam wady swojego sprzętu, znam też jego
    zalety, a przy okazji nie mam klapek na oczach tylko nieco bardziej niż
    przeciętnie otwarty umysł. Tyle wlewania sobie...

    To piszę ja, użytkownik Windows od wersji 3.x aż po XP. Wieloletni krytyk
    Apple, obecnie użytkownik sprzętu tejże firmy. Świadomy wad i zalet.
    Pragmatyk.

    Pozdrawiam,
    JK
    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.