  • Data: 2009-06-16 09:52:43
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 09-06-16 10:28, in article l...@4...com,
    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote:

    > A teraz
    > obejrzyj się w około i zobacz jaki jest wybór polskich systemów
    > finansowo/księgowo/magazynowych + multum popierdułek.

    Nie twierdzę, że na Maka jest porownywalna ilość, twierdzę, że jeżeli ktoś
    potrzebuje to znajdzie rozwiązanie dla siebie. Z drugiej strony ilość nie
    przechodzi w jakość. tzn. kiedyś tak twierdzono dość uparcie ale jakoś nie
    wyszło... :-)

    > I pytanie dodatkowe - a jak wygląda sprawa programów pod Linuxa, nie
    > da ich się łatwo dostosować/przenieść pod MacOSa?

    Tego nie wiem, nie zajmuję sie portowaniem aplikacji pod OSX, ale może coś z
    wykorzystaniem OpenDarwin/DarwinPorts miałoby sens.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.