  • Data: 2009-06-16 05:32:06
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: Jacek Kauch <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    On 09-06-16 00:50, in article h169nh$ggi$...@n...news.atman.pl, "RadoslawF"
    <r...@g...pl> wrote:

    > A jak okaże sie że potrzebuję szybszej karty GFX to sobie mogę
    > komputer wymienić co jak wiadomo tanie nie jest.

    Śmiem twierdzić, że może oprócz śledzenia kursow akcji i trendów na rynkach
    gdzie np. Matrox g400 MMS może mieć zastosowanie, w większości przypadków od
    nawet dzieięcioleci karta operująca na "buforze ramki" w zupełności
    wystarczy a tu nawet wbudowany w miniaka 950 czy teraz nVidia 9400 daje
    sobie radę aż naddto. Wręcz się nudzi. Faktem jest, że system sam z siebie
    narzuca pewne rozwiązania i taka Vista z Aero doi użytkownika aż przykro za
    to OSX z CoreImage pięknie wykorzystuje to co w miniaku siedzi.

    > Coś się tych dysków czepił, podłącz do mini tanią kartę TV
    > w celu pooglądania telewizji a czasami nagrania jakiegoś programu.
    > :-)

    Bądź nieco otwarty na mozliwości:
    http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Co
    nsumer+Products/Mac+Solu
    tions/Mac/
    http://www.miglia.com/

    > Ja też szanowny znawco tematu.

    Jak widać mi wystarczy otwarty umysł i żyłka poszukiwawcza a Ty klepiesz
    uparcie te swoje farmazony podkładając się jak dzieciuch. :-)

    J.

    --
    Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.