  • Data: 2010-05-15 15:36:23
    Temat: Re: Kompakty cyfrowe - obiektywy
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > W sobota, 15 maja 2010 12:31, w...@p...onet.pl wyraził następujacą
    > opinię:

    > Ale rozumiesz że wprowadzenie kategorii ma ułatwić a nie utrudniać życie?

    A rozumiesz, ze zonglowanie zakresem znaczeniowym kategorii utrudnia zycie?

    Ty "kompakt" utozsamiasz z czyms co po angielsku nazywaja "Point and Shoot".

    > Twoja wiedza jest porażająca  :-)  a raczej niewiedza.

    Scio me nihil scire.

    > Gdzie w Twojej klasyfikacji są dalmierze? Gdzie aparaty skrzynkowe? Chyba
    > musisz trochę się jeszcze dowiedzieć o fotografii i aparatach zanim
    > zaczniesz tworzyć jakiekolwiek klasyfikacje.

    To tak jakbym ja Ci powiedzial, ze auta mozna dzielic ze wzgledu na posiadany
    silnik na benzynowe i diesle a Ty bys sie mnie zapytal gdzie w moim podziale
    sa kombi i ze jeszcze musze sie duzo dowiedziec o motoryzacji.

    Dalmierze sa nie-lustrzankami. Natomiast odnosnie drugiej kategorii - coz moga
    miec lub nie miec wymiennej optyki, stad moga nalezec do obu kategorii a) i b).

    Pozdrawiam
    Darek