  • 11. Data: 2014-03-20 13:35:18
    Temat: Re: Kompakt w benzynie
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > to jakaś nowa metoda konserwacji?

    No ba - jak pewnej dziewczynie kazali dolać oleju do silnika, to
    otworzyła maskę i nalała...

    ... z dystrybutora ON na silnik...

    http://motogof.tumblr.com/

  • 12. Data: 2014-03-20 13:53:43
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    > dobrze, że nie w alufeldze

    w alufeldze i w niepalącym niemieckim emerycie jest tedeik 178 tys km, co
    nic nie stuka nic nie puka, igła

  • 13. Data: 2014-03-20 14:03:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://www.youtube.com/watch?v=jBM8e_VOOqI
    ;)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2014-03-20 15:38:44
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=jBM8e_VOOqI

    Tak też można :D

    Reakcja pracownika prawidłowa.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 15. Data: 2014-03-20 23:58:40
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 marca 2014 13:53:43 UTC+1 użytkownik zhbick napisał:

    > w alufeldze i w niepalącym niemieckim emerycie jest tedeik 178 tys km, co
    >
    > nic nie stuka nic nie puka, igła

    Niemiec jak sprzedawał to płakał.

  • 16. Data: 2014-03-21 04:37:47
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-03-20 23:58, k...@g...com pisze:

    > Niemiec jak sprzedawał to płakał.

    I jęczał, że musi ostatnią ratę kredytu na dom spłacić, bo mu komornik
    nad kontem (kątem?) wisi, to miałem nie dać?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2014-03-21 08:01:45
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-03-18 20:16, ps23 pisze:
    > Czesc,
    >

    > Z góry dzięki za sygestie.

    Tak, to świetny pomysł. Jedynie technologia jeszcze trochę niedopracowana.
    Przetwarzanie odpadowych tworzyw sztucznych (w tym kompaktów CD oraz DVD
    i także BR) na benzynę to przyszłośc motoryzacji.
    JAcek

  • 18. Data: 2014-03-21 08:06:54
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-20 13:53, zhbick pisze:

    > w alufeldze i w niepalącym niemieckim emerycie jest tedeik 178 tys km,
    > co nic nie stuka nic nie puka, igła

    Ale skrzynia w leniwcu czy bez?
    Do tego gangsterka i tapicera w budyniu ;)

    PS
    Kiedyś było fajne głoszenie. Grupowicze próbowali rozgryźć jakie
    wyposażenie miał samochód. Nie mogę wygooglac :(

  • 19. Data: 2014-03-21 11:35:39
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    > Niemiec jak sprzedawał to płakał.

    Nosił zresztą starogermańskie imiona Abdul Mohammad, a płakał ze
    szczęścia że nie będzie musiał płacić za utylizację złomu.