  • Data: 2012-06-08 22:30:33
    Temat: Re: Kompakt idealny? Duza matryca w malym body
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-08 19:01, Paweł Pawłowicz pisze:
    > A co to takiego RAW?

    To jest plik danych, z których zdjęcie dopiero może powstać.

    > Tu zgoda.
    > A jeżeli już tak lubimy "na marginesie" to dorzucę, że zdjęcia w podanym
    > przez Ciebie linku są przykładem czegoś odwrotnego. Nienaturalne kolory,
    > zbyt nasycone, za duży kontrast, "przeszopowane". To tak na marginesie,
    > i bardzo subiektywnie :-)

    No i pradziadek obrabiającego był Czechem. Co prawda nie aż Niemcem, ale
    nie Polakiem (Prawdziwym) :)

    Tak, nienaturalne, przesycone, zbyt kontrastowe... no nie, z tym się
    akurat nie zgodzę - zjawisko, które tak określasz to raczej mocna,
    nieliniowa kompresja dynamiczna, ale generalnie - tak jest, bo tak chcę.
    Nie mogę jednak się zgodzić z tym, że to zupa z torebki, bo jednak za
    każdym razem suwaczki ustawiałem ręcznie. Rzekłbym, że to bardzo ostra
    zupa o posmaku słodko-kwaśnym z domieszką goryczy :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../