  • 11. Data: 2013-01-03 03:18:49
    Temat: Re: Komp zatrzymuje sie przy ładowaniu XP
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 2 Jan 2013 22:47:50 +0100, JoteR napisał(a):

    > Dlatego przyciąłem Twój cycat ;->

    Bardzo tendencyjnie - jak zwykle, kiedy widzisz cokolwiek o Allegro. ;D

    [ W piwie są żeńskie hormony. Jak się za dużo wypije, to zaczyna się mówić ]
    [ bezładnie i nie umie się prowadzić samochodu. (Craig David) ]

  • 12. Data: 2013-01-03 09:36:57
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-02, o godz. 19:56:04
    terjan <z...@n...pl> napisał(a):

    > przestrzegam więc przed niezniszczalnym (jak mi się wydawało)
    > sprzętem "polisingowym" który ktos kupuje na kontenery nieudolnie
    > serwisuje i pakuje do sklepów

    "Niezniszczalny" to on jest jak się kupi i działa. Przez moje ręce parę
    lat temu przeszło ~160 sztuk poleasingowych Delli z pewnego banku
    które zostały rozdane potrezbującym. Wszystkie w jednakowej konfiguracji
    miały około 3,5 roku jak trafiły w moje ręce. W ciągu ~2 lat około 70
    sztuk uległo różnym awariom. Tyle w każdym razie obudów poszło na
    złom bo nie dało się wyciągnąc z nich żadnych elemntów do naprawy
    pozostałych. Padały głownie zasilacze i płyty główne. Rzadziej dyski.
    Praktycznie nie było problemów z monitorami. Ten eksperyment wyleczył
    mnie z zakupu do firmy "tanich poleasingowych dobrych komputerów
    markowych". ;-)

    Inna sprawa że z tych kompów zebrałem całkiem solidną porcję loginów i
    haseł do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w różnych
    miejscach zestawów. ;-)

    Zdrówko

  • 13. Data: 2013-01-03 12:13:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20130103093657.06c82815@babcia-workstation...
    > Inna sprawa że z tych kompów zebrałem całkiem solidną porcję loginów i
    > haseł do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w różnych
    > miejscach zestawów. ;-)

    A z jakiego banku te komputery? ;-)

  • 14. Data: 2013-01-03 12:16:39
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Inna sprawa że z tych kompów zebrałem całkiem solidną porcję loginów i
    > haseł do systemu bankowego. Poprzyklejanych i napisanych w różnych
    > miejscach zestawów. ;-)

    Ja ostatnio miałem z routerem karteczkę z loginami i hasłami do sieci, maili
    i allegro :) nic tylko handlować :)

  • 15. Data: 2013-01-03 15:31:31
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-02 21:28, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100, terjan napisał(a):
    >
    > (ciach...)
    >
    > Szczerze mówiąc, to patrząc już na samą treść ogłoszenia odechciewa się tam
    > jakichkolwiek zakupów dokonywać...

    tu nie chodzi o tego konkretnego sprzedawcę bo kupowałem u różnych i
    różnych odstępach czasowych, większość już padła a ja zbieram baty bo
    polecałem je znajomym

    sęk w tym że te komputery były już naprawiane bo w tym konkretnym były
    juz kondensatory wymieniane (wyrazne ślady lutowania) a na aukcji
    sprzedawane są jako "poleasingowe"

    inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt
    szedł na śmieci a ktoś kupował za nowy

  • 16. Data: 2013-01-03 23:58:51
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 15:31:31 +0100, terjan napisał(a):

> [...]
    > sprzedawane są jako "poleasingowe"
    >
    > inne sztuki padały w dziwaczny sposób nie analizowałem tego bo sprzęt

    Ja w sytuacjach zakupów używanego sprzętu, co do którego nie jestem pewien
    co i jak, to znajomych solennie ostrzegam o możliwych kłopotach. Jeżeli
    kupiłbym sprzęt z widocznymi śladami napraw, a w opisie nie było by o tym
    słowa, to bym go zwrócił. Oczywiście - zaraz po tym, jak bym się strzelił w
    czaszkę za zakup u artysty płodzącego tak cudne opisy. :)

    [ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
    [ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
    [ (znalezione w necie) ]