  • 1. Data: 2012-12-31 08:06:08
    Temat: Obraz , dzwiek , USB - puscic daleko
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    Potrzebne takie rozwiązanie:

    Załozenie : Stoi komputer a monitor z myszka i klawiaturą 20-30m dalej.

    Są np. extendery HDMI poprzez ethernet ale czy jest cos takiego co zapewni
    transmisje do odległego stanowiska (najlepiej rowniez przez ethernet ) :

    - obrazu (moze byc HDMI - da sie przejsciowke na DVI)
    - dzwieku ( z wyjsciem na jacka 3.5)
    - USB (dołączony hub i z niego uzywana mysz , klawiatura, webcam itp)

    Mozna oczywiscie wszystko puscic osobno - obraz z HDMI over Cat5 , dzwiek
    zwykle dlugie kable , USB może na extenderach aktywnych by dalo rade. Chodzi
    jednak zeby ciagniety kabel byl jak najwygodniejszy czyli tylko skretką.

    Widzial ktos takie urzadzenie czy tylko w Erze ?

  • 2. Data: 2012-12-31 17:56:01
    Temat: Re: Obraz , dzwiek , USB - puscic daleko
    Od: Tomek Głowacki <t...@n...o2.pl.cx>

    W dniu 2012-12-31 08:06, ggs pisze:
> [...]
    > tylko skretką.
    >
    > Widzial ktos takie urzadzenie czy tylko w Erze ?

    Kiedyś szukałem podobnego rozwiązania, coś nawet się udało znaleźć
    ale.... cena. Wyszło mi taniej kupienie drugiego HTPC (typu Zotac Nano
    AD10 albo innego) i podpięcie tego lokalnie, spięcie siecią (802.11n lub
    gigabitowym ethernetem) i używanie przez np. remote desktop.

    --
    Tomek Głowacki